بستن

دو کودک اردی کتابخوان برتر جشنواره رضوی شدند

هفت‌برکه – گریشنا: در آیین اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در شیراز، از یسنا باروزه، عضو کتابخانه عمومی ابن سینا شهر ارد، به عنوان برنده استانی در رده کودک تقدیر شد؛ و فاضل قاسمی، عضو دیگر کتابخانه ابن سینا، نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

به گزارش دکتر رهبر، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گراش، مراسم اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور مقامات استانی، از جمله آیت‌الله دژکام، امام جمعه شیراز؛ سهرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس؛ منوچهری، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی فارس و مشاور دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ و دیگر مسئولین و فرهیختگان برگزار شد.

فراخوان هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در سال ۹۷ از اردیبهشت‌ماه منتشر شده بود، و در این مدت مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته بود (خبر فراخوان در گریشنا). به گزارش رهبر، ۳۹ هزار نفر از استان فارس در این جشنواره شرکت کردند که یسنا باروزه توانست رده کودک، نفر برتر استانی شود. در شهرستان گراش نیز ۶۱۵ نفر در بخش مکتوب و ۱۱۱ نفر در بخش آنلاین، یعنی در مجموع ۷۲۶ نفر در جشنواره شرکت کردند. گفتنی است که این تعداد شرکت‌کننده به نسبت سال قبل که ۲۱۱ نفر بود، افزایشی ۳۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top