بستن

نونهالان استقلال بر سکوی قهرمانی فوتبال گراش

هفت‌برکه – گریشنا: نونهالان استقلال قهرمان مسابقات فوتبال زیر دوازده سال گراش شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال گراش، مسابقات فوتبال نونهالان، رده‌ی سنی زیر دوازده سال (متولدین بعد از ۱۱/۱۰/۱۳۸۵) در سالن تازه تاسیس محبی برگزار گردید. این مسابقات با حضور هفت تیم ستاره‌آبی، شاهین، استقلال، خلیج فارس، اتحاد، گراش جوان و هلال احمر، با میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی ستاره آبی و همکاری هیات فوتبال شهرستان گراش به صورت دوره‌ای انجام شد.

در این دوره از مسابقات که با استقبال خوب از طرف تیم‌ها مواجه شده بود، تیم نونهالان استقلال با ۱۵ امتیاز به مقام قهرمانی رسید. گراش جوان با یک امتیاز کمتر، یعنی ۱۴ امتیاز، در جای دوم ایستاد. هلال احمر نیز با ۱۰ امتیاز به مقام سوم رسید. تیم شاهین جام اخلاق را به خانه برد.

از سوی کمیته برگزاری مسابقات، مهدی خسروی از استقلال و احمد حسینا از گراش جوان عنوان آقای گل مشترک مسابقات را دریافت کردند. عنوان بهترین دروازبان به امیرحسین جوکار از استقلال رسید. محمدعلی پورکریمی از شاهین بازیکن اخلاق؛ و محمدمهدی ملایی از ستاره‌آبی فنی‌ترین بازیکن معرفی شد.

مربیان و سرپرستان تیم‌ها به ترتیب به شرح زیر بودند: استقلال: احسان جوکار و علی محمدی؛ هلال احمر: عبدالرضا حسین‌پور و حسین گنجی؛ شاهین: محمدجواد آذرآیین و مهدی غلامی؛ خلیج فارس: مهدی کهندلی و ابوذر عباسی؛ اتحاد: محمدحسن بلبلی و سجاد عالی‌پور؛ گراش جوان: محسن افشار؛ ستاره‌آبی: اکبر خیلتاش و حمیدرضا اکبری.

تیم استقلال، قهرمان مسابقات، نیز از این بازیکنان تشکیل شده بود: امیرحسین جوکار، امیررضا اسماعیلی، حامد فانی، علی اصغر پورشمسی، علی غفوری، مهدی خسروی، علی جعفری، عبدالکریم شوری، حسینعلی شکری، ابوالفضل روستایی، احمدرضا فرامرزی، حسین آذریندار، امیرمحمد مقدسی، ابوالفضل کرمی، بنیامین افشه، محمدباقر باقرزاده و حسین محمودزاده.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top