بستن

۱۸ گل و ۱۸ کارت زرد در هفته پنجم مسابقات فوتبال

هفت‌برکه – گریشنا: مسابقات فوتبال بزرگسالان گراش به پله پنجم رسید. در پنج بازی این هفته، ۱۸ گل به ثمر رسید، و ۱۸ اخطار و یک اخراج از بازی ثبت شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال گراش، این بازیکنان از سوی هیات فوتبال به عنوان بازیکنان اخلاق هفته پنجم، لوح و هدیه دریافت کردند: خلیل اسماعیلی از گراش جوان؛ محمد افلاکی‌نیا از شاهین؛ محمد غفوری از اتحاد؛ آرمین جمالی از شهدا؛ محسن چترآبگون از شهیدان حسن‌زاده؛ محمد منعقد از انقلاب؛ جعفر شبانی از استقلال؛ حسین عباسی ار پرسپولیس نوین؛ محمدامین وفایی‌فرد از هلال احمر؛ و محمد راست‌پور از ستاره‌آبی.

در اولین بازی هفته پنجم مسابقات، روز چهارشنبه ۲۴ مردادماه ۹۷ ساعت ۲۱:۳۰ دو تیم استقلال و پرسپولیس نوین در ورزشگاه شهدا به مصاف هم رفتند. استقلال در این مسابقه سه بر صفر از حریف خود جلو افتاد، و در نیمه دوم پرسپولیس نوین فقط توانست دو گل از سه گل خود را جبران کند. احسان جوکار سرمربی تیم استقلال و مهدی براهیمی سرمربی تیم پرسپولیسن نوین بودند. دانیال اسدی، مجید سلیمی و روح الله حسن‌زاده برای استقلال و منصور قاسمی و میثم غلامی برای پرسپولیس نوین گلزنی کردند. مجید افشار به همراه کمک‌های خود عبدالرضا حسین پور و محمدکاظم عابد و داور چهارمی علیرضا ساکنی تیم داوری این دیدار بودند.

در هفته ششم، استقلال با هلال احمر دیدار می‌کند و پرسپولیس نوین به استراحت خواهد پرداخت.

در دومین دیدار هفته پنجم، روز پنجشنبه بیست و پنجم مردادماه ساعت ۱۸:۴۵ انقلاب و شهیدان حسن‌زاده یک دیدار شش امتیازی را برگزار کردند. اکبر روزخوان و محمد دریاکش گل‌های شهیدان حسن‌زاده و مهدی قهرمانی تک گل تیم انقلاب را به ثمر رساندند تا شهیدان حسن‌زاده دو بر یک از سد حریف خود بگذرد. سعید چترآبگون و رضا آذرآیین سرمربیان تیم شهیدان حسن‌زاده و انقلاب هستند. احسان جوکار به همراه حامد بابااحمدی و هادی افشار و یاسر پورشمسی کار قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

در هفته ششم، انقلاب به مصاف شاهین و شهیدان حسن‌زاده به مصاف جوشن خواهد رفت.

سومین دیدار هفته پنجم را دو تیم ستاره‌آبی و هلال احمر با قضاوت حمید واحدی به عنوان داور، محمدکاظم عابد و اسماعیل بلبلی به عنوان کمک داور و هادی افشار داور چهارم برگزار کردند. رضا آذرایین سرپرست این مسابقه بود. حمیدرضا بلوری و مصطفی رادمرد دو گل برتری تیم هلال احمر را به ثمر رساندند، تا هلال احمر با نتیجه دو بر صفر پیروز این دیدار باشد. ابوالحسن غلامی سرمربی تیم هلال احمر و رحمت غفوری سرمربی تیم ستاره آبی است.

ستاره‌آبی با اتحاد و هلال احمر با استقلال در هفته ششم دیدار خواهند کرد.

مصاف گراش جوان و شاهین در چهارمین دیدار هفته پنجم با نتیجه سه بر یک به سود تیم شاهین به پایان رسید. محمد افلاکی‌نیا دو گل و محمدجواد آذرآیین یک گل برای شاهین، در برابر تک‌گل سعید انصاری برای گراش جوان به ثمر رساندند. حمید واحدی، محمدکاظم عابد و مرتضی آشفته به همراه حامد بابا احمدی تیم داوری این دیدار را تشکیل دادند. علی صاحی و مجید افشار سرمربیان دو تیم شاهین و گراش جوان بودند.

در هفته ششم، گراش جوان با شهدا دیدار می‌کند و شاهین به مصاف انقلاب خواهد رفت.

شهدا، تیم صدرنشین مسابقات، با تیم اتحاد، پنجمین و آخرین دیدار هفته پنجم را روز جمعه ۲۶ مردادماه ۹۷ برگزار کردند. ابراهیم کامیاب دو گل و ارمین جمالی یک گل برای شهدا، و محمد غفوری یک گل برای اتحاد به ثمر رساندند تا این دیدار را نیز شهدا سه بر یک پیروز شود و صدرنشینی‌اش را تداوم بخشد. حسن جاوید سرمربی‌گری تیم شهدا و اسماعیل حسن‌نژاد سرمربی‌گری تیم اتحاد را عهده‌دارند. علیرضا ساکنی داور، عبدالرضا حسین پور و جعفر سعیدی کمک داوران، و علی آشفته داور چهارم این مسابقه بودند.

اتحاد با ستاره‌آبی و شهدا با گراش جوان در هفته ششم مسابقه خواهد داشت.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

3 نظر

  1. به عنوان یک تماشاچی از آقای افشار و کمیته داوران ممنون هستم امسال گروه یک دستی دارید که بازیها به بهترین شکل برگزار کردید معلومه که اگه کار تحویل ما جوونها باشه برنامه بهتر برگزار می کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top