هفت‌برکه – گریشنا: جسد زن بیست‌ساله در حالی که ورق‌های خالی قرص در کنار او ریخته بود، پیدا شد. موضوعی که احتمال خودکشی این زن را زیاد می‌کند.

ناصر دلخوش، کارشناس اورژانس گراش، در مورد این حادثه می‌گوید: «نیروهای اورژانس ارد ساعت ۱۲ ظهر ۲۶ تیرماه ۱۳۹۷ به یک منزل مسکونی اعزام شدند. بر اساس گفته اهالی منزل، زن بیست ساله تا صبح با دختر عموی خود بیدار بوده است و ساعت شش صبح برای استراحت به اتاق خود می‌رود و در را قفل می‌کند. در زمان مراجعه نیروهای اورژانس، زن فاقد علائم حیاتی بود و با این وجود نیروهای اورژانس در محل و بعد از انتقال به درمانگاه ارد عملیات احیا را انجام می‌دهند که نتیجه‌ای نداشته است.»

دلخوش در مورد دلیل مرگ می‌گوید: «با توجه به شواهد، در گزارش ما مسمویت دارویی اعلام می‌شود. اما اعلام رسمی دلیل مرگ بر عهده پزشک قانونی و مرجع قضایی است.»

بر اساس اطلاعات محلی، این زن اصالتا اهل ارد نبوده و دارای یک فرزند دوساله است.

بر اساس آمار منتشر شده در نشریه افسانه گراش (+) ماهیانه ۵ مورد اقدام به خودکشی به بیمارستان گراش مراجعه می‌کنند، که آمار دختران و زنان یک و نیم برابر مردان است. در آمار ده سال گذشته، خودکشی‌های با قرص، منجر به مرگ نشده بود و این مورد، نخستین خودکشی با قرص در سال‌های اخیر است.

Khodkoshi Ghors