بستن

۴۰ راننده در اولین مسابقات اسلالوم گراش رقابت کردند

هفت برکه(گریشنا): اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی (اسلالوم) در کلاس‌های زیر ۱۶۰۰ سی‌سی و بالای ۱۶۰۰ سی‌سی برای آقایان و در بخش کلاس آزاد ویژه بانوان با حضور بیش از ۴۰ نفر شرکت کننده در خیابان دکتر شیبانی گراش برگزار شد.

به گزارش هفت برکه، این مسابقه قرار بود ساعت ۱۶ جمعه ۱۵ تیرماه برگزار شود که به علت شدت گرمای هوا با دو ساعت تاخیر ساعت ۱۸ ابتدا دور تمرینی شرکت کنندگان و سپس مسابقه اصلی آغاز شد. رخشانه امینی، حدیث حافظ زاده، هاجر تبار در بخش آزاد، مصیب کاملی، کاووس درویش بیگی، میثم کاملی در کلاس زیر ۱۶۰۰ سی سی و در کلاس بالای ۱۶۰۰ سی سی علیرضا بهدادفر، پیمان امیری، احسان عسکرزاده مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند. در روزهای آینده طی مرامسمی از طرف کمیته اسلالوم شهرستان گراش از نفرات برتر هر کلاس هفته آینده برگزار خواهد شد.

مصیب کاملی، کاووس درویش‌بیگی، میثم کاملی، علیرضا دهدشتی جهرمی، مهدی زارعی جهرمی، سیدمحمدکاظم شجعان، محمدحسن اقتصادی‌فرد، محمدجواد نادرپور، محمد افسردیر، سجاد افتخاریان، حمیدرضا محقق، محمد خدادادی، علی جام، سجاد درونه، حجت خنج(حذف) در کلاس زیر ۱۶۰۰سی سی و در کلاس بالای ۱۶۰۰سی سی علیرضابهدادفر، پیمان امیری، احسان عسکرزاده، محسن مکرمی، محمد کامیاب، مهدی باقرپور شرکت داشتند.

همچنین در کلاس آزاد بانوان رخشانه امینی، حدیث حافظ‌زاده، هاجر تبار، راضیه دیگی، فاطمه زمانی و صدیقه مرادی شرکت کنندگان مسابقات اتومبلرانی اسلالوم بودند.

جبرالدینی: عدم همکاری نهادهای مربوطه از مشکلات برگزاری مسابقه اسلالوم بود

احمدرضا جبرالدینیٰ مسئول کمیته اسلالوم شهرستان گراش در خصوص این مسابقات می‌گوید: «مسابقه اتومبیلرانی رشته اسلالوم برای اولین بار در این شهرستان با همت دوستان در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی و کمیته اسلالوم برگزار شد. مسئولیت این کمیته به تازگی به بنده محول شده، این مسابقه با تمام کم تجربگی‌ها و البته زمان بسیار محدود برگزار شد.»

جبرالدینی با اشاره به اینکه بسیاری از ارگان‌های مربوطه با ما همکاری لازم را نداشتند گفت: «متاسفانه از ارگان‌ها و نهادهای مسئول کسی با ما همکاری نداشت و علی رغم ارسال دعوتنامه به رؤسای محترم ادارات مربوطه و فرمانداری و شورای شهر، فقط رئیس محترم اداره ورزش و جوانان در روز مسابقه ساعاتی را حضور داشتند. فاطمه زمانی قهرمان مسابقات لار و خانم کمالی در بخش بانوان، آقایان محمد خدادادی و محمد جواد نادرپور در کلاس زیر ۱۶۰۰ و آقایان مهدی باقرپور و محسن کرمی در کلاس مثبت ۱۶۰۰ از شهرستان گراش در این مسابقات حاضر شدند که از طرف خودم از این عزیزان و همه شرکت کنندگان محترم سپاسگزارم.»

مسئول کمیته اسلالوم شهرستان گراش در خصوص نتایج این مسابقه گفت: «نتایج رسمی مسابقات باید پس از بررسی تایم و خطاها مشخص شده، تا آخر هفته اعلام خواهد شد و اگر تا کنون نتایجی اعلام شده غیر رسمی است و گمانه‌زنی است. در این مسابقات شرکت کنندگان از گراش، علی رغم نداشتن تجربه کافی قابل قبول ظاهر شدند.»

احمدرضا جبرالدینی در پایان خاطرنشان ساخت:‌ «همچنین برای برگزاری این مسابقه هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی لار و کمیته اسلالوم این شهرستان و به ویژه مسئول محترم کمیته، موسوی همکاری صمیمانه و بی شائبه‌ای با ما داشتند که جا دارد بصورت ویژه از ایشان تقدیر و تشکر نماییم. خب طبیعی است که برگزاری مسابقه برای اولین بار با مشکلات و معضلات فراوانی همراه است اما نبود پیست استاندارد و مشخص، عدم تجربه برگزاری اینگونه مسابقات و البته عدم همکاری مسئولین محترم نهادهای مربوطه مشکلاتی بود که تاثیر آن بر نحوه اجرای مسابقه مشهود بود. البته همکاری شهرداری و نیروی محترم انتظامی جای تقدیر و تشکر دارد. امیدوارم با آمادتر شدن بستر لازم این رشته، فعالیت‌های کمیته اسلالوم در طول سال ادامه داشته باشد و علاقمندان حتما پیگیر فعالت‌های ما باشند. در پایان از همه‌ی عزیزانی که در این برنامه با ما همکاری داشته‌اند، دوستانمان در آتیله و چاپخانه نگارین و به ویژه اسپانسرهای محترم برنامه تقدیر و تشکر فراوان کنم.»

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top