بستن

باقرزاده استیضاح شهردار را تکذیب کرد

هفت‌برکه – گریشنا: دیروز عصر زمزمه‌ای در شبکه‌های اجتماعی پیچید که استیضاح شهردار گراش دوباره به جریان افتاده است. اما اکبر باقرزاده، یکی از اعضای شورای پنجم، می‌گوید شورای شهر در جلسه‌ی دیشب، شنبه نهم تیرماه، از شهردار دعوت کرده است تا درباره‌ی پروژه‌های شروع نشده و ناتمام توضیحاتی ارائه دهد: «هیچ استیضاحی در میان نبود، و من قطعا این موضوع را تکذیب می‌کنم.»

 زمزمه‌ای که باقرزاده آن را شدیدا تکذیب می‌کند بر این داستان بود که فردی نزدیک به خود باقرزاده، به نام رجایی از بازرسی استانداری، به عنوان شهردار جدید معرفی و به گراش دعوت شده است. اما باقرزاده از حضور رجایی در گراش نیز اظهار بی‌اطلاعی می‌کند، و می‌گوید آخرین باری که او به گراش آمده، چند ماه پیش و برای پیگیری زمین‌های شهرک آزادگان بوده است.

اکبر باقرزاده درباره‌ی جلسه شورا با شهردار می‌گوید: «در این جلسه همه‌ی اعضای شورا حضور داشتند، و ما ده دوازده سوال از شهردار درباره‌ی پروژه‌های نیمه‌تمام و شروع‌نشده‌ی شهر پرسیدیم.» این عضو شورای شهر که نامش با مساله‌ی استیضاح شهردار گره خورده است، می‌گوید: «اتفاقا مهندس فقیهی‌کیا برای تمام مواردی که ما مطرح کردیم، دلیل قانع‌کننده‌ای داشت و همه‌ی اعضا را به نوعی با جواب‌هایش قانع کرد. باید قبول کرد که حجم کارهای در حال انجام هم زیاد است، و بودجه را نیز باید در نظر گرفت.» او از دو مورد آسفالت بلوار فلسطین و خیابان بسیج نام می‌برد، اما بازگویی جزییات دلایل متوقف شدن این پروژه‌ها را به خود شهردار موکول می‌کند.

مهندس باقرزاده تاکید می‌کند جواب خواستن از شهردار حق شوراست: «شورای پنجم نمی‌خواهد مسائل مردم را رها کند.» او درباره‌ی نتیجه‌ی جلسه نیز می‌گوید: «از شهردار خواستیم سرعت عمل بیشتری به خرج دهد. قرار شد شهردار پس از بررسی‌های لازم، زمان‌بندی مشخصی را برای اتمام پروژه‌ها به شورا ارائه دهد، که آن را اطلاع‌رسانی نیز خواهیم کرد.»

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

9 نظر

  1. امیدوارم هر چه سریع تر خیابان بسیج اسفالت بشه . از اینکه یک نفر این همه پیگیرکارهای شهر است. خوشحالم و از زحمات کل اعضای شورا تشکر می کنم .

  2. آقای باقرزاده گفته اند که سوال از شهردار حق اعضای شورا است. جناب آقای باقرزاده سوال از جنابعالی هم حق مردم است یا خیر.؟

  3. چراخون خودتون و دارین کثیف میکنین ..باشناختی که من از اقای باقرزاده دارن چنین شخصی نیس انسانی متواضع هستن و پیگیر شهر ..مشکل زمینهای زور ابادو ایشون حل و فصل کردن

  4. خیالتون راحت باشه اگه این اقایی که من از دور میشناسم استیضاع شهردار و رد کردن حتما این شهردار واسه گراش مفید است . با نظارتی که ایشون رو کار شهردار دارن و سوالاتی که ایشون میپرسن شهردار ١ روز نمیتونن راحت بخوابن .

  5. این آقای شهردار که ما شناختم نه به درد گراش می خوره نه به درد شهر خودش باقرزاده هم نشناخته خورشیدی هم نشناخته فتحی هم نشناخته حسنی هم نشناخته جسی هم نشناخته که تا اینجا اومده دو بار ما کار داشتم خدمتش رسیدیم فهمیدم جلو ضرر هروقت بگیری سوده هر که کدم برداره کدم خیری برداشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top