بستن

راه اندازی پلیس +۱۰ در گراش

گریشنا: سایت جعفرپور نهمین گزارش خود را منتشر کرد. در این گزارش پیگیری پلیس ۱۰+ گراش نیز کارهای این نماینده مجلس نهم است.

  • جلسه با رئیس سازمان تأمین اجتماعی

در دیدار با دکتر مرتضوی مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی که با حضور دکتر شهنازی رئیس هیئت مدیره سازمان صورت گرفت ، علاوه بر دکتر شیخ الاسلام وزیر محترم سازمان رفاه و تأمین اجتماعی که قبلا موافقت خود را اعلام نموده بود ، مدیر عامل سازمان نیز موافقت خود را با تاسیس بیمارستان تأمین اجتماعی اعلام نمود . همچنین موافقت رئیس این سازمان برای تخصیص سهمیه مازاد بر سهمیه های معمول بمنظور بیمه نمودن تعداد بیشتری از افراد در نوبت حوزه انتخابیه اخذ شد .

 

  • پیگیری راه اندازی پلیس +۱۰ در گراش :

جهت اخذ مجوز تأسیس دفتر پلیس +۱۰ در گراش با فرمانده نیروی انتظامی مکاتبات لازم صورت گرفته و پیگیری های این امر هم اکنون نیز در حال انجام می باشد .

 

  • حضور در جلسه افتتاحیه جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همراه دیگر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی :

در این جلسه که روز پنجشنبه ۶ مهر ماه در مشهد مقدس برگزار گردید ، معاون اول رئیس جمهور ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از نمایندگان مجلس نیز حضور داشتند .

 

  • جلسه با امام جمعه مشهد مقدس :

در این جلسه که روز جمعه ۷ مهر ماه در شهر مشهد برگزار شد ، دکتر جعفرپور به همراه نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن دیدار با امام جمعه شهر مشهد ، دیدگاه های خود را درباره نحوه اقدامات فرهنگی مورد بحث و گفتگو قرار داد.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top