بستن

خلیل غلامی، مسئول دفتر نماینده

گریشنا:خلیل غلامی که پیشتر مدیریت نمایندگی ایران خودرو در گراش را بر عهده داشت، مسئول دفتر جعفرپور در گراش خواهد بود.

نماینده مردم که برای افتتاح این دفتر به گراش آمده بود، بین دو نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب‌الزمان(عج) سخنرانی کوتاهی کرد. درخواست‌های مردم نیز از طریق دفتر مسجد به نماینده تحویل داده شد که مهم‌ترین خواسته گراش در این نامه پیگیری تعیین محدوده شهرستان و افتتاح اداراتی مانند ارشاد، ثبت و اسناد و اطلاعات بود. جعفرپور هم در صحبت‌هایش مردم گراش را به همدلی با هم دعوت کرد.

پس از نماز با حضور حجت‌الاسلام معصومی به همراه فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستان دفتر نماینده مردم جنب مسجد صاحب‌الزمان افتتاح شد. فضای کوچک دفتر باعث شده بود تعداد کمی که در این جمع حضور داشتند دوستانه‌تر بنشینند. جعفرپور با اشاره به صحبت‌های چند تن از همشهریان در مسجد که صحبت‌های نسبتا تند و تیزی درباره بحث محدوده شهرستان با او داشتند، گفت: این صحبت‌ها قابل پیش‌بینی بود و ما هم باید سعه صدر بیشتری داشته باشیم.

گفتنی است:با حضور دکتر جعفرپور و مسئولین شهرستان، دوازدهم شهریورماه، دفتر نماینده مردم لارستان، گراش و خنج در ساختمان کناری مسجد صاحب الزمان گراش،  افتتاح شد.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

2 نظر

  1. چرا قرارگاه پلیس راه شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
    چرا قرارگاه امداد رسانی هوایی (اورژانس هوایی) شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم که هر دو در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته اند مستقر شده باشند؟
    چرا اداره کل راه و شهرسازی شهرستان های جنوبی استان فارس (لارستان + گراش + لامرد + مهر + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
    چرا …
    چرا …
    چرا …
    چرا …
    این که شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم محل استقرار ادارات کل خدمات رسانی به شهرستان های جنوبی استان فارس ( قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) می باشند اشتباه بزرگ غیر قابل جبرانی است چون از هر طرف که فاصله زمینی و هوایی بین شهر خنج مرکز شهرستان خنج تا شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم از مسیر راه جدید دیگ اشکن) + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند +خنج) را که محاسبه کنید از حدود ۳۹ کیلومتر تا ۴۹ کیلومتر می شود اما شهر لار مرکز شهرستان لارستان و شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم در گوشه ای از جنوب استان فارس با فاصله ای بیش از دویست کیلومتری شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) قرار گرفته اند. متاسفانه کسانی بر شهرستان های جنوبی استان فارس و استان فارس و کشور ایران حکومت می کنند که آسایش مردم عادی (اکثریت مردم) شهرستان های جنوبی استان فارس برایشان مهم نیست اگر بود به جای شهرهای لار مرکز شهرستان لارستان شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بایستی شهرخنج مرکز شهرستان خنج به عنوان محل استقرار ادارات کل برای خدمات رسانی به مردم شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) قرار می گرفت.

  2. استانی شدن انتخابات برای نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی ایران اشتباه محض است چون با این طرح فقط مردم مراکز استانها درمجلس شورای اسلامی ایران نماینده خواهند داشت و مردم بقیه شهرستان های غیر از مردم ساکن در مراکز استان ها در کشور نماینده درمجلس شورای اسلامی ایران نخواهند داشت البته تاکنون نیز فقط مردم شهرستان لار در مجلس شورای اسلامی ایران نماینده داشته اند و مردم شهرستان های خنج و اوز و گراش فاقد نماینده ای در مجلس شورای اسلامی بوده اند کار صحیح این است که بدون توجه به جمعیت و مذهب و دین اکثریت مردم ساکن در هر شهرستان به مردم هر شهرستان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی ایران اختصاص دهند تا مردم هر شهرستانی در کشور نماینده ای واقعی در مجلس شورای اسلامی ایران داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top