بستن

تغییرات در کابینه اصناف گراش: یوسف امینی رییس شد

هفت‌برکه – گریشنا: یوسف امینی جانشین آهنعلی حسین‌شیری در صندلی ریاست اتاق اصناف گراش شد.

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت گراش، انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ با حضور هیات نظارت برگزار شد. از ۱۰ رییس اتحادیه صنفی گراش ۹ نفر در این انتخابات شرکت کردند. فرشید شکوه از اتحادیه فروشندگان پوشاک غایب این انتخابات بود. در نهایت، یوسف امینی با ۸ رای، حمیدرضا محسنی با ۷ رای، محمدرضا ایزدی، محمد جنگجو و علی‌اکبر فانی با ۶ رای به عنوان پنج عضو هیات رییسه اتاق اصناف انتخاب شدند.

خلیل عظیمی با ۴ رای و آهنعلی حسین‌شیری با ۲ رای به عنوان اعضای علی‌البدل هیات رییسه انتخاب شدند که در صورت نیاز جایگزین اعضای اصلی خواهند شد.

با برگزاری این دوره از انتخابات، یوسف امینی و محمد جنگجو جانشین آهنعلی حسین‌شیری و فرشید شکوه در هیات رییسه شدند.

ششم خردادماه جلسه هیات رییسه در حضور رییس اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار شد و با رای‌گیری داخلی، یوسف امینی به عنوان رییس جدید اتاق اصناف گراش انتخاب شد. محمدرضا ایزدی نایب رییس اول، محمد جنگجو نایب‌رییس دوم، حمیدرضا محسنی دبیر و علی‌اکبر فانی خزانه‌دار چهارمین دوره هیات رییسه اتاق اصناف گراش خواهند بود.

بعد از محمدرضا رستم‌پور در دوره اول، حسینعلی فولادی در دور دوم و آهنعلی حسین‌شیری در دوره سوم، یوسف امینی چهارمین رییس اتاق اصناف گراش است و به مدت چهار سال این سمت را بر عهده خواهد داشت.

یوسف امینی از اتحادیه‌ی درودگران و فلزکاران؛ محمد‌رضا ایزدی از اتحادیه لوازم‌التحریر، رایانه، املاک و خودرو؛ محمد جنگجو از اتحادیه خواربارفروشان، آهنعلی حسین‌شیری از اتحادیه نانوایان،چلوکباب و ساندویچ‌فروشان، فرشید شکوه از اتحادیه فروشندگان پوشاک، خلیل عظیمی از اتحادیه مصالح‌فروشان- لوازم بهداشتی ساختمان و ابزار و یراق، علی‌اکبر فانی از اتحادیه لوازم خانگی و مبل‌فروشان، حمید‌رضا محسنی از اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل، موتورسیکلت و لوازم یدکی، حسینعلی فولادی از اتحادیه خرازان و مسعود آتشی از اتحادیه لوازم الکترونیکی، لوله و اتصالات روسای اصناف ده‌گانه شهرستان گراش هستند.

تکمیل خبر: دوشنبه ۱۱ تیرماه ۱۳۹۷ اعضای هیات رییسه اتاق اصناف گراش در دیدار با فرماندار گراش، احکام خود را دریافت کردند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. بالاخره مردم از دست گیرهای حسین شیری راحت شدن.
    باید آفرین گفت به رویسای اتحادیه بابت انتخابشون

    عدم انتخاب رئیس قبل،گویای گیرها و عملکرد ایشون هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top