بستن

فرمانداری برای تسهیل کار سرمایه‌گذاران جلسه گذاشت

هفت‌برکه – گریشنا: واگذاری زمین برای سرمایه‌گذاری، صدور سند مالکیت، پرداخت تسهیلات و تسریع در پاسخ گویی به استعلامات از مهمترین خواسته‌های سرمایه گذاران در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان گراش بود.

به گزارش حجت عابدی روابط عمومی فرمانداری گراش دوم خردادماه ۱۳۹۷ سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان گراش در سال ۹۷ به ریاست اصغر فرودی فرماندار گراش و با حضور بخشداران بخش‌های تابعه،مسئولین دستگاه‌های اجرایی و تعدادی از سرمایه گذاران بخش تولید و صنعت در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

فرماندار گراش در این جلسه با بیان اینکه رفع مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان با هدف ایجاد اشتغال دنبال می‌شود، اظهار داشت: توجه به تولید، راه نجات کشور و رفع مشکل اشتغال است که در این زمینه با اقدامات اساسی صورت گرفته، شهرستان گراش سال ۹۶ رتبه نخست کاهش نرخ بیکاری را به خود اختصاص داد

اصغر فرودی با اشاره به اینکه با رونق اقتصادی و ارتقای ظرفیت بخش تولید می‌توان گام‌های خوبی در راستای ارتقای شاخص‌های توسعه در شهرستان برداشت، افزود: زیرساخت‌های توسعه توسط دولت ایجاد شده و مردم باید در فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی همکاری لازم را داشته باشند و دولت تدبیر و امید بر رفع موانع تولید اهتمام جدی دارد.

وی گفت: شهرستان گراش با داشتن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالا برای توسعه ی بیشتر نیازمند سرمایه گذاری‌ست و مهمترین راهبرد اقتصادی کمک به تسهیل روند سرمایه گذاری است

فرودی با تاکید بر اینکه حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی در راستای رفع بیکاری و رونق کسب و کار ضروری است، خاطر نشان ساخت: مصوبات کارگروه رفع موانع تولید باید کارساز بوده و منجر به رفع موانع و مشکلات مسیر تولید شود.

در این جلسه مسایل و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان یک به یک توسط سرمایه‌گذاران مطرح و مقرر گردید ظرف مدت یک هفته مباحث ایراد شده در این جلسه مورد پیگیری مسئولین دستگاه‌ها اجرایی قرار و به فرماندار گزارش داده شود.

طرح تولیدی ۱۰۰۰ قطعه‌ای شترمرغ پرواری، طرح فراوری بذر پنبه، طرح بسته‌بندی خرما و تولید شیره خرما آقای فتحی و طرح تولیدی سفالگری اقای حسن‌زاده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

2 نظر

  1. از تصاویر گریشنا مشخص است جلسه خیلی جدی بوده است و مشکل سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه برای اشتغال زایی بطور مرتفع شده است چنانچه فرماندار محترم بارها در سخنرانی‌ها فرمودند مشکل بیکاری حل شده است خدا را شکر در جلسه امروز هم با حضور اساتید و مسولین و سرمایه گذاران و سرمایه داران این مشکل هم حل شد درود بر شما خسته نباشید عجب جلسات پر باری جلسه پشت جلسه خدا قوت

  2. ممنون از فرماندار پیگیر و دلسوز شهرمون ببخشید یه سامانه ای درست کنید تا خیرینی که به شهر کمک می کنند مبالغشان مشخص شود و معلوم شود صرف چه چیزهایی شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top