هفت‌برکه – گریشنا: در حاشیه سفر نوروزی وزیر اطلاعات به لامرد، بخشدار ارد در نامه‌ای از وزیر اطلاعات درخواست کرد برای ساخت سالن ورزشی چندمنظوره در ارد دستور بدهد.

فرماندار گراش در سفر دو هفته پیش وزیر ورزش و جوانان به شهرستان گراش نیز ساخت سالن چندمنظوره در ارد را درخواست کرده بود. اما آیا دستور ساخت سالن ورزشی در حیطه اختیارات وزیر اطلاعات است؟ این مساله، نحوه نگارش نامه و غلط املایی آن بحث‌هایی را در گروه‌های فضای مجازی در پی داشت.

ابتدا کانال ارد شهر من در پستی این نامه را منتشر کرد. (+) در بخشی از نامه با امضای سید هاشم سجادی آمده است: «یکی از اساسی‌ترین نیاز جوانان منطقه سالن ورزشی سرپوشیده چند منظوره می‌باشد که در این هوای گرم و طاقت‌فرسا جوانان محروم و فاقد هرگونه امکانات ورزشی از آن استفاده نماید. از محضر جناب عالی استدعا دارم دستور فرماید نسبت به احداث یک سالن چند منظوره در مرکز بخش ارد اقدام نمایند.»

کانال پندری گراش این نامه را بازنشر کرد (+) و  نوشت: «جدای موضوع نامه، نگارش ناشیانه متن نامه و وجود غلط املایی، زیبنده مدیران شهرستان گراش نیست.»

بازنشر نامه با واکنش مجدد اردی‌ها روبه‌رو شد. از جمله احمد منصوری عضو شورای اسلامی ارد در اینستاگرام خود (+) با تاختن به کانال پندری به شدت از بخشدار دفاع کرد و نوشت: «ادمین پندری! مردم ارد قدردان همه‌ی مسئولین هستند و از جناب سجادی به عنوان یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ارد ممنونم که نامه‌ای برای نداشتن امکانات ورزشی به جناب وزیر داده‌اند.»

احمد منصوری معتقد است این گونه نامه‌ها پیش از این نیز موثر بوده است: «وزیر در سفر قبلی قول آسفالت بلوار شهید نصری را دادند و این بلوار که با کم‌کاری برخی در مرکز شهرستان تعمیر نمی‌شد، تعمیر شد.»

Bakhshdar Arad