بستن

زنان هندبال لارستان قهرمان غرب آسیا شدند

هفت‌برکه (گریشنا): تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان قهرمان دومین دوره رقابت‌های هندبال بانوان غرب آسیا شد.

به گزارش هفت‌برکه، تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در پنجمین و آخرین بازی خود به مصاف تیم سوریه رفت و با نتیجه ۲۳ بر ۸ این تیم را شکست داد و قهرمان غرب آسیا شد. این مسابقات با حضور شش تیم از ۲۶ بهمن ماه تا دوم اسفندماه ۹۶ به میزبانی کشور اردن برگزار شد.

تیم شهید چمران لارستان در مسابقات قهرمانی هندبال زنان غرب آسیا توانست برای اولین بار مدال طلا و جایگاه قهرمانی را برای ایران در مسابقات بین المللی هندبال کسب کند. قهرمانی شهید چمران لارستان در هندبال غرب آسیا، نخستین عنوان رسمی بانوان ایران در رشته هندبال به شمار می‌رود. نماینده ایران در این رقابت‌ها با شکست تیم‌های عراق، سوریه، لبنان، قطر و سوریه، قاطعانه بر بام هندبال غرب آسیا ایستاد.

تیم شهید چمران بعد از قهرمانی در مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان در سال ۱۳۹۵ به جای تیم ملی هندبال در این مسابقات حضور داشت. مدیریت این تیم با حاج مسعود راستی از فعالان اقتصادی و اجتماعی لارستان است. این تیم مهرماه امسال نیز در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا شرکت کرد و با دو پیروزی و سه شکست در جایگاه چهارم مسابقات قرار گرفت.

مراسم تجلیل از این تیم شامگاه جمعه ۴ اسفندماه با حضور مسئولان کشوری  و استانی در تالار وحدت لار برگزار شد. استاندار فارس و فرماندار لارستان در پیام‌هایی جداگانه قهرمانی این تیم را تبریک گفتند.

 

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

14 نظر

  1. تبریک به بازیکنان و کادر فنی این تیم واقعا دست مریزاد داره تلاش های اقای طیبی رییس اداره ورزش و جوانان لارستان

  2. افرین بر شیر زنان…منطقه….یکم از این شهر همسایه یاد بگیریم با چه هزینه ایی چه تیمی در حد اسیا….ولی گراش همش فوتبال فوتبال هزینه هنگفت نتیجه…هیچ…ولی میشه با ی سرمایه گذاری کسی مثل اقا موسوی در رشته فعالیت ایشان که فعلا سهمیه المپیک داره واسش میجنگه….ولی با جیب خالی……و عدم حمایت….

  3. تو گراش یه بنر مال خواهرای کاراته کار میخوان روتابلو بزنن مسولین گیر دادن که چون خانم هستن واسه گراش زشته عکس های خانمها توشهر بزنن حالا این شهرمون کی پیشرفت میکنه و دید مسولین کی باز میشه خدا داند

  4. در جواب دوست عزیز نام شما
    باید بگم که اولا فقط یک یا دونفر از اعضای تیم چمران لارستان بومی لاری هستن، دوما چه بسا تو لار تعداد صیغه و دوستی غیر شرع بیشتر از اینجاست

    1. من اطلاع دقیقی از این تیم ندارم .اما تا جایی که من می دانم تعداد زیادی از دختران لاری در این تیم عضو هستند . از طرفی تیم جوانان و نوجوانان پسر لار هم خیلی قوی و صاحب نام است . در گذشته برای مدتی یک لاری سر مربی تیم ملی پسران بود . بگذریم هرکس صاحب اختیار امور خودش است ولی دنبال دوستی و صیغه رفتن باعث میشودیک مرد یا یک زن از توجه به نسل بعد باز بماند . من در خصوص لاری به طور یقین نظر نمی دهم اما دورا دور می بینیم که انها به خانواده و تربیت نسل بعد خیلی اهمیت می دهند پس نتیجه می گیریم خیلی دنبال چیزهایی که مورد پسند جامعه نیست نمی روند .

  5. در جواب علیرضا گراشی
    تا وقتی … توی گراش مسئولین هستن و میخوان و در برابر ورزش مقاومت کنند و بعضی از ورزش ها مثل بیلیارد رو حرام میدونند چه انتظاری دارید شما

  6. متاسفانه خیرین گراش دید مثبتی به خرج کردن در ورزش را ندارند ولی لاریها بیشتر اهمیت می دهند همین آقای راستی سالانه بالغ بر دویست میلیون خرج فوتبال و هندبال می کند تا جایی که چندین بازیکن هندبال از استان های دیگر خرید کرده است من شاهد بودم که رییس اداره گراش بارها برای پیشرفت و اعزام به مسابقات به افراد رو زده ولی پولدارهای ما مالشان را در همه راهها خرج می کنند غیر ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 نظر
scroll to top