بستن

فرداشب شاعران از فاطمه(ع) می‌خوانند

هفت‌برکه (گریشنا): سومین شب شعر منطقه‌ای اهل بیت علیهم السلام گراش ویژه دو استان فارس و هرمزگان فرداشب، پنجشنبه سوم اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰ در سالن اجتماعات شوری، جنب آموزش و پرورش گراش برگزار می‌شود.

موضوع شب شعر امسال، شهادت حضرت زهرا(س) است، و شاعران برگزیده دو استان فارس و هرمزگان در کنار مهمانان به شعرخوانی خواهند پرداخت. دکتر غلامرضا کافی، شاعر آیینی کشور و استاد دانشگاه؛ و ایوب پرندآور، شاعر آیینی کشور؛ مهمانان ویژه سومین شب شعر اهل بیت (ع) گراش هستند.

مصطفی کارگر، دبیر ستاد برگزاری شب شعر، در خصوص استقبال شاعران از این شب شعر می‌گوید: «بیش از ۷۰ اثر از ۴۰ شاعر به شب شعر ارسال شد، که تعدادی از آنها با وجود برخورداری از ارزش‌های ادبی، چون از استان‌های فارس و هرمزگان نبودند، به ناچار حذف شدند و ۶۰ اثر به بخش داوری رسید. الحمدلله هم به لحاظ تعداد اثر و هم به لحاظ تعداد مشارکت شاعران، شب شعر امسال دارای رشد بود.»

کارگر درباره شکل برگزاری شب شعر نیز می‌گوید: « شب شعر در این دوره نیز مثل دو دوره قبل، کاملا مردمی برگزار می‌شود. همینجا از همه عوامل و کسانی که به هر طریقی به شب شعر لطف کردند سپاسگزاریم. منتظر حضور تمام مردم در این عرض ارادت شاعرانه به اهل بیت(ع) و به طور ویژه حضرت زهرا(س) هستیم.»

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top