بستن

بازدید شهردار و شورای شهر از واحد‌های تجاری

شهرداری گراش قصد دارد پس از به اتمام رسیدن روکش آسفالت خیابان امام خمینی (ره) با واحدهای تجاری متخلف به طور جدی برخورد كند.

شهرداری گراش: شهردار گراش به همراه اعضای شورای شهر، نماینده های اداره ی اماکن، شبکه بهداشت، فرمانداری و دامپزشکی و هیات همراه از واحد های تجاری سطح شهر از میدان شهید برزگران تا بلوار سپاه بازدید کردند. در این بازدید که در پی نامه ی جمعی از شهروندان مبنی بر عدم رعایت بهداشت  توسط واحدهای تجاری و سد معبر انجام گرفت، شهرداری گراش به واحدهای تجاری متخلف تذکر داد. ریختن زباله در کانال فاضلاب، قرار دادن اجناس در پیاده رو، تعمیر موتورسیکلت در پیاده رو، جوشکاری و فلزکاری در بیرون از محوطه‌ی کارگاهی، قرار دادن مواد خوراکی فاسد شدنی در بیرون از مغازه نظیر گوشت، نداشتن پروانه کسب، انقضای پروانه کسب و … از جمله مواردی است که به واحدهای تجاری تذکر داده شد. شهرداری گراش قصد دارد پس از به اتمام رسیدن روکش آسفالت خیابان امام خمینی (ره) با واحدهای تجاری متخلف به طور جدی برخورد کند.

در این بازدید شهردار و اعضای شورای شهر نظرات و انتقادات صاحبان واحدهای تجاری را نیز شنیدند.

شهرداری گراش در نظر دارد پس از حل مشکلات فاضلاب شهر به ساختمان های مسکونی نیز سرکشی نماید و به واحد های مسکونی که بهداشت را رعایت نمی کنند نیز تذکر خواهد داد و در صورت تکرار جریمه صادر خواهد کرد.

 

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top