meidane mivehمیدان مرکزی میوه و تره‌بار و مواد پروتئینی در مرحله ی نازک کاری و نماسازی است. مهندس قائدی شهردار گراش در خصوص زمان افتتاح پروژه گفت: با همت شرکت همکار و پیگیری‌های مداوم شهرداری، در تلاشیم تا این پروژه تا بهمن ماه به پایان رسد که امیدواریم در فصل بارندگی پروژه همچنان با سرعت ادامه یابد. به نقل از روابط عمومی شهرداری گراش، مهندس هاشمی مسئول واحد عمران شهرداری، مجموع هزینه های انجام شده این پروژه را حدود ۹۲۰میلیون تومان برآورد کرد.

meidane miveh 1عبدالرضا هرمزی سخنگوی شورای اسلامی شهر گراش نیز در مصاحبه با گراش‌من در این باره گفت: پروژه میدان میوه و تره بار گراش از ۲سال پیش عملیات اجرایی آن با ۴۲ غرفه آغاز و با ۲۲۰۰ متر مربع زیر بنا در مساحت ۴۰۰۰ متر مربع آغاز شده است. هرمزی توضیح داد: در این طرح ساخت سرویس بهداشتی، فضای سبز، پارکینگ و انبار پیش‌بینی شده و در آینده  شاهد ساخت نمازخانه، سرد خانه و ایجاد مکان تفریحی در حاشیه این پروژه نیز خواهیم بود.

با به پایان رسیدن این پروژه کلیه ی ماهی فروشان سطح شهر، میوه فروشی ها و پروتئینی ها می توانند به صورت منسجم استقرار یابند و از این محیط آماده و بهینه، بهره ی کافی را ببرند.