بستن

مخابرات فداغ پاسخگو باشد

گریشنا : سعید از فداغ برای گریشنا نامه نوشته است که عیناً درج می شود. این حق برای مخابرات فداغ نیز محفوظ است

با عرض سلام؛ خبری را امروز شنیدم و با شنیدن آن آه از وجود هر فداغی برخواهد خاست. مدت هاست که ما پیگیر برای اینترنت adsl هستیم اما امروز خبری را مشاهده کردم که آدم را از نبود قانون و نبود عمل به آن به شدت متاسف می کند.
آیا جمعیت فداغ کمتر از ارد یا روستای دیده بان می باشد؟ یا این که قانونی وجود ندارد و اگر هم وجود دارد چرا به آن عمل نمی شود؟

مخابرات در حالی که به هیچ وجه پاسخگو نیست ( مثلا در زمینه قطع شدن اینترنت و موبایل در فداغ و هدر رفتن پول کسانی که بسته های یک روزه یا یک ماهه خریده اند و همچنین نبود تلفن ثابت و اینترنت در روستاهای فداغ با توجه به اینکه حق قطعی آنها می باشد) به هیچ وجه نیز عملکرد صحیحی ندارد و باید پاسخگو باشد که چرا این گونه عملکرد تبعیض آمیز و ناصحیحی دارد؟

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

1 نظر

  1. با عرض ادب و سلام
    باید به استحضار برسانم که منظور این جانب از مخابرات نه مخابرات فداغ بلکه شرکت مخابرات و همراه اول می باشد که باید پاسخگو باشند نه کارمند مخابرات فداغ که در آنجا مشغول به کار می باشند.

    در کل بصورت شایسته بعضی از شرکت ها مانند شرکت مخابرات پاسخگو نیستند. در حالی که اگر پاسخگو بودند می توانستند قبل از قطع شدن سرویس هایشان از مردم عذرخواهی کرده و با پیامی این را به اطلاع مردم آن منطقه برسانند. متاسفانه مسئولیت پذیری و احترام به حقوق مردم را در بعضی کشورها که مسلمان نیستند بهتر رعایت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top