بستن

دو پیش‌خوان خدمات الکترونیکی دولت اضافه می‌شود

چهار تا هستند. مردم آن‌ها را به نام پست بانک می‌شناسند اما نام اصلی آن‌ها «دفاتر پیشخوان خدمات دولت وبخش عمومی غیر دولتی» است. به جز چهار پیشخوان دولت در گراش متقاضیان می‌توانند برای دو دفتر جدید ثبت‌نام کنند.

استانداری فارس دور جدید فراخوان اعطای پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت وبخش عمومی غیر دولتی را اعلام کرده است و در این فراخوان سهم گراش دو دفتر است. دفاتر جدید در بلوار سرداران و مسکن مهر تاسیس می‌شود. دفاتر پیشخوان بخشی از خدمات دولتی الکترونیک همانند ثبت فرم‌های الکترونیکی شرکت‌های مخابرات، آب و برق و گاز را انجام می‌دهند.

در حال حاضر مرضیه غلامی، اصغر محسنی، عبدالرضا موغلی گراشی و محسن حسن‌زاده چهار نفری هستند در نقاط مختلف شهر با مجوز دفاتر پیشخوان فعالیت می‌کنند. افراد متقاضی جدید باید در دو سال گذشته ساکن گراش بوده و دارای پرونده کسب دیگری نباشند. در کنار برگزاری آزمون؛ مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی، تاهل، ایثارگری و مدرک ICDL برای بررسی صلاحیت مخاطبان دارای امتیاز است.

علاقه‌مندان از ۲۵ شهریور تا ۱۵ مهرماه فرصت دارند تا با مراجعه به پورتال و پایگاه اطلاع رسانی دفاتر پیشخوان استان فارس به نشانی dpfars.ir با مطالعه شرایط و تکمیل مدارک ثبت‌نام کنند.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top