بستن

تکمیل اتصال به شبکه فیبرنوری/ اینترنت گراش سه برابر شد


سرانجام اتصال گراش به شبکه فیبرنوری انجام شد و از هفته آینده پهنای باند شرکت‌های خدمات دهنده اینترنت در گراش تقریباً سه برابر می‌شود.

به نوشته سایت هرمز کامپیوتر با پیگیری انجام شده از طریق شرکت مخابرات استان فارس و شرکت ندا اتصال فیبرنوری انجام شده است و از هفته آینده مشکل پهنای باند گراش به طول کامل رفع خواهد شد.

مدیر شرکت هرمز کامپیوتر گفت: از هفته آینده آماده واگذاری اینترنت ADSL به کاربران اینترنت به سرعت دلخواه آن‌ها و کیفیت مطلوب خواهیم بود. وی با تایید مشکلاتی که در ماه‌های اخیر در مورد سرعت اینترنت وجود داشته است گفت: امیدوارم با افزایش پهنای باند و هزینه‌هایی که در این مورد انجام شده است رضایت کاربران اینترنت تامین شود. با اتصال به شبکه فیبر نوری تا چند سال آینده مشکل پهنای باند نخواهیم شد و کاربران می‌توانند با رعایت مقررات از هر سرعت و  حجمی استفاده کنند.

مهندس هرمزی در مورد هزینه زیاد اینترنت گفت: قیمت‌های خدمات اینترنتی از سوی مرکز تعیین می‌شود و تفاوت اندکی بین قیمت در شهرهای بزرگ و گراش وجود دارد. سعی داریم با تنوع دادن به نوع خدمات و سرویس‌ها بتوانیم امکان استفاده مطلوب شهروندان از پهنای باند موجود را فراهم کنیم.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. از اونجایی که در گراش قرار هست طرح ساماندهی فاضلاب شهری اجرا شود در مورد فعالیتهای این کارگروه اطلاع رسانی شود.

    و بهتر نیست که با شهرداری هماهنگی لازم صورت بگیرد تا از دوباره کاری و هزینه های اضافی صرفنظر شود؟
    همچون جهرم که سیستم نصفیه پساب شهری با مدیریت خوبی انجام شده و در حال استفاده می باشد. لازم به ذکر است که این طرح می بایست از محله های قدیمی با تراکم جمعیتی بالا صورت پذیرد نه اینکه اولین خدمات دهی به محله های نوساز شهری باشد؛ چراکه لازم الاجرایی بودن یک طرح به اندازه مورد نیاز بودن آن هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top