گریشنا (هفت‌برکه): در مراسمی که دوشنبه، ششم شهریورماه در سالن کونگ‌فو برگزار شد، از راهیابی مهرزاد زارعی به تیم ملی و همچنین کسب مدال توسط سه تن از ورزشکاران دیگر این رشته در مسابقات کشوری تقدیر شد.

به گزارش عباس مهیایی، رییس هیات کونگ‌فو شهرستان گراش، مسابقات کشوری کونگ‌فو انتخابی تیم ملی در چهار رده سنی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، دوم و سوم شهریورماه در شهرستان مرودشت برگزار شد.

در نتیجه‌ی این مسابقات، تیم گراش موفق شد به چهار مدال رنگارنگ دست پیدا کند، و مهرزاد زارعی یکی از اعضای تیم نیز با کسب مدال مستقیما به تیم ملی کونگ‌فوی کشور پیوست. زارعی در رده بزرگسالان وزن منفی ۷۸ کیلوگرم مدال طلا گرفت، و ضمن راهیابی به تیم ملی، از طرف کمیته فنی مسابقات به عنوان بهترین مبارزه‌گر کشور معرفی شد.

محمدابراهیم امیدوار نیز در رده جوانان وزن منفی ۴۸ کیلوگرم به مدال نقره رسید؛ و ۲ مدال برنز نیز توسط محمد اسدی در رده نوجوانان وزن منفی ۳۵ کیلو؛ و علیرضا نظری در رده نوجوانان وزن منفی ۵۵ کیلو شکار شد.

Kongfu01

در مراسم دوشنبه‌شب، قاسم فرسوده، معاون فرماندار؛ احمد حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش؛ دکتر فتحی، خورشیدی و ناصری، سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر گراش؛ محسنی، رییس جمعیت هلال احمر گراش؛ به همراه رییس هیات تکواندو و خانواده‌های ورزشکاران، از این مدال‌آوران تقدیر کردند.

Kongfu02