هفت برکه(گزیشنا): تیم کونگ‌فو بانوان شهرستان گراش به مقام سوم استان رسید و در بخش انفرادی با ۱۰ مدال طلا، پنج مدال نقره و ۳ مدال برنز دست پر از این مسابقات برگشت.

به گزارش هفت برکه، مسابقات کونگ‌فو استانی و انتخابی کشور به میزبانی شیراز در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت کننده  و ۱۴ تیم از شهرستان‌های استان فارس در تاریخ ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه ۹۸ برگزار شد.

تیم کونگ‌فو بانوان گراش با مربیگری راضیه بذله و ماجده محبی در این مسابقات حضور داشتند که با کسب ۱۸ مدال، سه ورزشکار گراشی نیز به مسابقات انتخابی کشور راه پیدا کردند.

در رده خردسالان ساغر امانی در وزن ۲۵ کیلوگرم به مدال طلا و یاسمینا نجفی در وزن ۱۷ کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند.

در رده نونهالان مریم نظری در وزن ۳۷ کیلوگرم، فاطمه صلاحی در وزن ۳۰ کیلوگرم، عارفه نظری در وزن ۲۸ کیلوگرم، راحله زارعی  و فاطمه کشاورز در وزن ۳۴ کیلوگرم مدال طلای این مسابقات را کسب کردند. در همین رده حنانه کشاورز در وزن ۲۷ کیلوگرم و ساجده فزونی در وزن ۳۸ کیلوگرم به مدال نقره و هانیه متین در وزن ۳۴ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

در رده نوجوانان فاطمه کشاورز در وزن ۴۵ کیلوگرم و فاطمه بابااحمدی در وزن ۳۴ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نیلوفر جوکار در وزن ۵۰ کیلوگرم، الهه جوکار در وزن ۴۵ کیلوگرم، سارا امانی در وزن ۴۸کیلوگرم و زهرا مجلسی در وزن ۷۰ کیلوگرم مدال طلای رده جوانان را بدست آوردند.

راضیه زارعی در وزن ۶۲ کیلوگرم و سمیه پورغلام در وزن ۵۰ کیلوگرم نیز مدال نقره رده بزرگسالان را از آن خود کردند.

kongfo