هفت‌برکه (گریشنا): در یک نظرسنجی تلگرامی هواداران تیم‌های فوتبال گراش با یکدیگر رقابت کردند. هر چند نتیجه نهایی به دور دوم کشیده شد.

کانال گراش وابسته به موسسه هفت‌برکه در یک نظرسنجی از اعضای کانال پرسید: «طرفدار کدام تیم‌ فوتبال گراش هستید؟» بعد از دو روز رقابت و کل‌کل بین طرفداران تیم‌های مختلف فوتبال گراش تیم‌های گراش‌جوان، هلال‌احمر و شهدا آرا بیشتری به دست آوردند اما به توجه به مشکوک بودن آرا ساعت پایانی هیات تحریریه گریشنا تصمیم گرفت نظرسنجی را به فرم دیگری برگزار کند.

محمد خواجه‌پور مدیر گریشنا در مورد روند نظرسنجی گفت: «به پیش‌نهاد مجید افشار مسئول کمیته اجرایی هیات فوتبال قرار شد درباره تیم‌های حاضر در فوتبال گراش نظرسنجی داشته باشیم اما فکر نمی‌کردیم مدیران و هواداران این نظرسنجی را این‌قدر جدی بگیرند.»

با توجه به محدودیت تعداد تیم‌ها ۹ تیم که دارای سابقه بیشتری در فوتبال گراش بودند در این نظرسنجی قرار گرفتند. یک گزینه نیز به کسانی اختصاص داشت که علاقه‌ای به پیگیری نتایج فوتبال گراش ندارند. این نظرسنجی از ساعت ۱۱:۱۱ روز یکشنبه ۵ شهریور آغاز شد.

تا ساعت ۱۹ روز دوشنبه سه تیم شهدا، گراش‌جوان و هلال‌احمر به تناوب در بالای لیست قرار داشتند و تا این ساعت شهدا تیم برتر نظرسنجی بود؛ اما از این ساعت با توجه به وجود آراء مشکوک و افزایش غیرطبیعی رای‌ها، سرانجام نظرسنجی ساعت ۲۳:۵۰ دقیقه قبل از زمان اعلام شده بسته شد. با این وجود برای احترام به کسانی که در این نظرسنجی شرکت کردند نتایج نظرسنجی غیررسمی منتشر می‌شود.

نکته جالب در این نظرسنجی این است که هر سه تیم نخست پرطرفدار دارای مدرسه فوتبال فعال هستند. وجود مدارس فوتبال نه تنها در بازیکن‌سازی بلکه در افزایش تعداد هواداران نیز موثر بوده است.

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه در مورد استفاده از این نظرسنجی گفت: «ورزشی‌ها همیشه اهل رقابت هستند و اینجا هم کل‌کل و رقابت تیم‌های مختلف جذاب بود. قطعا تیم‌ها بعدا به این نظرسنجی اشاره خواهند کرد ولی این نتایج چندان معتبر نیست. اما به نظر من از تجربه این نظرسنجی می‌توان برای افزایش هواداران و تماشاگران تیم‌های فوتبال شهرستان و در نهایت گرم‌تر شدن بازی‌های باشگاهی استفاده کرد.»

Football Nazar01

Football Nazar02

نظرسنجی پیامکی پرطرفدارترین تیم فوتبال گراش

با توجه به تجربه نظرسنجی تلگرامی با همکاری هرمز کامپیوتر یک نظرسنجی پیامکی طراحی شد تا سرانجام تکلیف پرطرفدارترین تیم گراش مشخص شود. در این نظرسنجی هر شماره تلفن همراه تنها یکبار می‌تواند در نظرسنجی شرکت کند.

مسابقه نظرسنجی پیامکی:
⚽طرفدار کدام تیم فوتبال گراش هستید؟

۱⃣ – اتحاد
۲⃣- استقلال
۳⃣- جوشن
۴⃣ – ستاره آبی
۵⃣ – شاهین
۶⃣ – شهدا
۷⃣ – گراش جوان
۸⃣ – هلال احمر
۹⃣ – سایر تیم ها

◀ شماره گزینه مورد نظر خود را حداکثر تا تاریخ ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ به شماره ۳۰۰۰۲۵۳۳۰۰۰۴۰۰ پیامک کنید.

⭕ روزانه نتایج نظرسنجی و دیگر اخبار گراش را در کانال گراش دنبال کنید. باید دید این بار نتیجه رقابت هواداران فوتبال در گراش به چه نتیجه‌ای منتهی می‌شود.