بستن

فداغ صاحب نشریه شد

هفت‌برکه (گریشنا): خبرهای دهستان فداغ به صورت ماهانه در هفته‌نامه منطقه‌ای تیدر منتشر خواهد شد.

به گزارش هفت‌برکه با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ ۲۶ تیرماه مجوز هفته‌نامه اقتصادی-فرهنگی «تیدر» با گستره انتشار استان‌های فارس و هرمزگان به مدیر مسوولی  سوسن قتالی صادر شد.

علی اکسیر، خبرنگار با سابقه فداغی سردبیر «تیدر» است. اکسیر در گفتگو با خبرنگار هفت‌برکه گفت:‌« ما در حال حاضر نشریه اتحاد هرمزگان را منتشر می‌کنیم، اما مجوز تیدر به صورت منطقه‌ای و برای استان‌های فارس و هرمزگان صادر شده است. تمرکز ما بیشتر روی شهرستان‌های مجاور هم لارستان، گراش و … است و در هر ماه یک شماره ویژه دهستان فداغ نیز منتشر خواهیم کرد.»

اکسیر بیش از ۲۲ سال سابقه روزنامه‌نگاری در هرمزگان را دارد و سردبیر نشریات مختلفی در بندرعباس بوده است. او در مورد انتشار تیدر در فداغ گفت: «از آرزوهای دیرینه من انتشار نشریه برای فداغ بود. در سال‌های پیش نشریه نخلستان منتشر می‌شد. با توجه به این مجوز تیدر به صورت منطقه‌ای است محدودیتی برای انتشار در فداغ نداریم. رضا تقی‌نژاد به عنوان سرپرست و رابط خبری نشریه در استان فارس تعیین شده است و حکم او هفته بعد صادر می‌شود.»

به نقل از سایت مردمی فداغ هر ماه یک شماره تیدر در هشت صفحه و قطع بزرگ روزنامه‌ای ویژه دهستان فداغ چاپ و منتشر می‌شود. علاقه‌مندان به همکاری با تیدر می‌توانند با علی اکسیر ?۰۹۱۷۷۶۱۴۱۳۰? سردبیر و جانشین مدیرمسئول و رضا تقی‌نژاد ?۰۹۱۷۴۴۵۰۱۱۶? نماینده نشریه تماس داشته باشند.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top