بستن

برگزاری نمایشگاه روایت آفتاب در اما و اگر

به دلیل عدم همکاری اداره ارشاد ممکن است امسال خبری از نمایشگاه عاشورایی روایت آفتاب نباشد.

محمد‌علی شامحمدی مدیر این نمایشگاه می‌گوید: سال گذشته پس از اجرای نمایشگاه، اداره ارشاد لارستان به خاطر مرتبط بودن کار با سیدالشهدا قول مساعدت برای اجرای امسال را داده بود که با گذشت سه ماه از نامه‌نگاری به لار و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس جوابی داده نشده است.

به گفته شامحمدی، ارشاد فارس قول پرداخت مبلغ دو میلیون تومان از مخارج مانده از اجرای سال گذشته را داده بوده که آن مبلغ هم به نوعی فراموش شده است. طبق آخرین جوابی که ارشاد استان پس از جلسه معونت‌های هنری خود داده است، این کار را مرتبط به سازمان تبلیغات دانسته. شامحمدی می‌گوید: با توجه به قول مساعدت ارشاد فارس هیچ درخواستی به سازمان تبلیغات نداده‌ایم و سازمان تبلیغات گراش با وضعیت کنونی خود قادر به گرفتن این حجم از هزینه‌ها از استان نیست.

امسال قرار بود این نمایشگاه عاشورایی در شیراز و کیش هم اجرا شود که با این تفاسیر نمایشگاه در گراش هم برگزار نخواهد شد. روایت آفتاب با استفاده از پیکره‌های طراحی شده به شرح وقایع عاشورا می‌پرداخت. این نمایشگاه با هزینه ۴۰ میلیون تومانی، سال گذشته از ۲۸ آذر تا ۶ دی برگزار شد که با استقبال مردم همراه بود.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top