بستن

شترسواری روی آسفالت گراش

۰۰۹—-۰۹۳۹: از مسئولین اداره برق گراش تقاضا می‌شود نسبت به جمع آوری پایه‌های برق اضافی در سطح شهر و پیاده‌روها اقدام کنند. پایه‌های اضافی نمای شهر را به طور کلی از بین برده است. نمونه‌اش پیاده رو جلوی پارک شهر که زیبایی این پارک نوسازی شده از بین رفته است.

۰۰۹—-۰۹۳۹: از شهردار تلاشگر و خوب شهرمان تقاضا داریم هر چه سریع‌تر نسبت به نصب سرعت‌گیرها در خیابان اصلی اقدام نمایند. تصادفات زیاد شده است.

شهروند: آسفالت خیابان امام به پایان رسید. با تشکر زحمات انجام شده برای بهتر دیده شده کار انجام شده خط‌کشی خیابان نیز به صورت کارشناسی انجام شود. متاسفانه کمرنگ است. به جای سرعت‌گیرهای غیر استاندارد قبلی از خطوط پیاده‌رو استفاده شود.

۶۶۱—۰۹۱۰۷: چرا با وجود پیگیری‌های حضوری و ارسال نامه و عکس از کوچه‌ای که باغ آقای پوستی در انتهای آن قرار دارد. نسبت به زمین‌های بایری که دست دلالان افتاده و زمین‌هایی که فروخته شده و بی‌حصار و پر آشغال رها شده شهردار محترم دستوری صادر نمی‌کنند؟

حیدری: گزارش خانم بهادر را خواندم. خیلی زبیا بود. دست‌شان درد نکند و برای محمد عزیز آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی دارم. در روز شهادت موسی ابن جعفر شفای چشمان این روشندل را از خدواند مهربان خواستم.

مریم. هـ : آقای شهردار پس بهسازی و آبادسازی بوستان شهر چه شد و کی تمام می‌شود؟

سعید قاسمی: خدا را شکر این آسفالت شهرمان عوض شد. وقتی که روی آسفالت حرکت می‌کردی انگاری سوار شتر بودی.

علی مطلق: چرا در تابلوهای راهنما مسیر بندرعباس نامی از گراش برده نشده است؟

وفایی‌فرد: فکرمی‌کنم بعد ازواگذاری مسکن مهربه صاحبان‌شان اختصاص یک خط واحد برای مسکن مهر واجب باشد.

دانش‌آموز سال سوم: چرا رشته انسانی در شهر گراش در حال انقراض است؟

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top