بستن

سرمربی شهدا، در دبی روی نیمکت نشست

گریشنا (هفت‌برکه): احسان جوکار سرمربی تیم شهدای گراش در سمت کمک مربی تیم اسپورت فور آل را مسابقات رمضان دبی را همراهی کرد.

احسان جوکار که با تیم شهدا در لیگ برتر استان فارس حضور دارد رمضان امسال را در مسابقات دبی گذارند. مسابقات جام رمضان معروف به جام ناس هر سال با حضور بازیکنان مطرح از جمله برخی ملی‌پوشان ایرانی برگزار می‌شود. مربی‌گری تیم اسپورت فورSport 4 all Academy را سیامک آذری از مربیان نام‌آشنا فوتبال بر عهده داشت و احسان جوکار به عنوان کمک‌ مربی در کنار او قرار گرفت. مهران عالی‌قدر، سجاد بندی سعدی، محمد دانشور و مسعود اسنفدیاری چهار بازیکن ایرانی با سابقه بازی ملی بودند که در این تیم حضور داشتند.

مسابقات دبی در چهار گروه سه تیمی آغاز شد و تیم اسپورت فور آل (ورزش برای همه) در گروه چهارم به مصاف رقیبان رفت. این تیم در بازی نخست تیم قدرتمند الوصل دبی را با نتیجه سه بر سه متوقف کرد. با پیروزی ۳-۱ در برابر تیم یاس دبی، تیم اسپورت فور آل توانست از گروه خود صعود کرد.

سه‌شنبه ۲۴ خرداد در بازی یک چهارم نهایی این تیم در برابر تیم امپراطور قرار گرفت و با شکست ۵-۰ نتوانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند. این دوره از مسابقات در سالن ناس در منطقه ند الشبا دبی برگزار می‌شود و بازی‌ها از شبکه معتبر دبی اسپورت پخش می‌شود.

احسان جوکار در گفتگو با هفت‌برکه در مورد کیفیت این بازی‌ها گفت: «این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و به نوعی جام جهانی کوچک است و همه تیم‌ها از بازیکنان ملی‌پوش کشورها استفاده می‌کنند. یک تورنمت پر از تجربه و در کلاس جهانی بود.»

جوکار در مورد چگونگی آشنایی با تیم اسپورت فورآل گفت: «یکی از مربیانی که در کلاس مربیگری برزیل هم‌دوره واسطه آشنایی من و حضور در دبی بود. حضور در کنار این مربی بزرگ افتخاری برای من بود.»

جوکار در پایان از همشهریان ساکن دبی در شب‌ها مسابقه با حضور در سالن از او حمایت کرده‌اند تشکر کرد.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top