بستن

جاده شیراز – جهرم خطرناک است

گریشنا: به گزارش شیرازه : بزرگراه جهرم – شیراز با اتصال به بزرگراه شیراز – اصفهان در شمال و در جنوب با اتصال به بزرگراه جهرم- لار – بندرعباس که از طرح های سفر ریاست جمهوری به استان فارس می باشد می تواند بزرگراه سراسری شمال به جنوب را تکمیل و مسیر ترانزیتی امن و مطمئن و بدون نقاط حادثه خیز با کوتاهترین مسیر ممکن نسبت به مسیرهای مشابه را برای ترانزیت کالا و سفر هموطنان عزیزمان به جنوب را فراهم سازد….

در این مسیر روستاهای زیادی وجود دارد و تردد افراد محلی در این مسیر نیز زیاد است. باغداران و مزرعه داران برای رفتن به سرکار خود از کنار جاده عبور می کنند که بسیار خطرناک است. از سوی دیگر می توان موتورسوارانی را دید که بدون کلاه ایمنی در حال عبور از کنار جاده، در حال بازی کردن با جان خود هستند. این درحالی است که جاده جهرم شیراز از مسیر های اصلی کشور می باشد که خودروهای سبک و سنگین در حال عبور و مرور در آن می باشند که با توجه به عرض کم جاده و نداشتن شانه می تواند باعث برخورد خودروها با این افراد شود.

اما آنچه بیش از هر چیز مسافران عبوری در این مسیر را آزرده می کند، وجود سرعت گیر های غیر استاندارد و بیجا و کوه! مانند است که داد بسیاری از مسافرین را در آورده. سرعت گیرهایی که به هر آبادی می رسی سر از زمین بیرون می آورند و هیچ گونه علایم هشدار دهنده ای نیز ندارند.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top