بستن

اختصاص ۳۵۰ میلیون تومان برای ساخت جاده چک‌چک

در جلسه روز دوشنبه هفته گذشته در فرمانداری که با حضور نماینده مردم لارستان در مجلس برگزار شد به بررسی و اجرای پروژه جاده چک‌چک و همچنین ادامه بلوار ورودی به سمت اوز پرداخته شد.

در این جلسه حسنی در خصوص جاده چک‌چک از اختصاص اعتبار ۳۵۰ میلیون تومانی به این پروژه خبر داد و عملیات اجرایی آن را ملزم به همکاری و همدلی مردم و مسئولین دانست.

علی‌اصغر حسنی همچنین گفت: با قول مساعدی که از رئیس جمهور در سفر اخیرشان به اوز گرفته‌ایم. انشالله پروژه مسکن مهر گراش هم به دست ایشان افتتاح شود. او به همین دلیل خواستار اجرای هرچه سریعتر بلوار ورودی به سمت اوز شد و به مانند آن خواستار شروع به کار بلوار ورودی به سمت لار نیز شد.

از دیگر برنامه‌های مطرح شده در این جلسه می‌شود به کلنگ‌زنی ساختمان قطب اداری شهرستان و افتتاح اداره ثبت اسناد اشاره کرد که گویا تامین اعتبار لازم به دست نیامده و درخواست همکاری بیشتر خیرین برای راه‌اندازی هرچه سریعتر این دو پروژه شدند.

لازم به ذکر است که اداره راه وترابری  ملزم به اجرای ساخت جاده چک‌چک و برنامه ریزی مربوطه به آن شد. و درباره پیچ موجود در مسیر گراش به لار، قبل از پلیس راه که معروف به (سر نِزِ) است نیز قرار شد که با همکاری آقای شیخی از پیمانکاران شهر پس از بازدید از محل و برش کوه عملیات تسطیح آن انجام خواهد شد.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top