هفت برکه: مجید غلام‌پور، فرماندار گراش به صورت سرزده از ادارات و نهادهای دولتی شهرستان بازدید کرد. این بازدید با هدف بررسی نحوه‌ی خدمات‌رسانی ادارات به مردم صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری: گراش دوشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۱، به منظور پیگیری مطالبات و بررسی نحوه خدمات‌ رسانی به مردم مجید غلام‌پور فرماندار گراش به صورت سرزده از ادارات و نهاد‌های دولتی شهرستان بازدید کرد.

فرماندار گراش در این بازدید عملکرد ادارات اوقاف و امور خیریه، منابع آب، ثبت احوال و شرکت گاز را مورد ارزیابی قرار داد. این بازدید اولین بازدید سرزده فرماندار از ادارات شهرستان در سال ۱۴۰۱ بود.

مجید غلام‌پور، فرماندار گراش با بیان اینکه بعضی از شهروندان از کیفیت پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع در اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان گلایه‌ مند هستند،گفت:«تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی افراد یک اصل اساسی در تحول نظام اداری است که باید مورد توجه تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد.»

وی با تاکید بر حفظ پاکیزگی، ساماندهی و فضا سازی مناسب محیط اداری، افزود:«آراستگی محیط کار به‌ منظور افزایش بهره‌وری در محیط اداری ضروری است و بی‌تردید عملکرد هر یک از کارکنان دولت و ارائه خدمات شایسته، در تامین رضایت نسبی مردم تاثیر جدی دارد.»

فرماندار گراش وظیفه اصلی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان را خدمت رسانی به مردم دانست و تصریح کرد:«خدمت رسانی به مردم وظیفه اصلی مدیران و مسئولین است و نباید متوقف شود.»

وی اضافه کرد:«خوشبختانه علی رغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان و مشکلات اقتصادی خدمات رسانی به مردم ادامه دارد.»

مجید غلام‌پور، فرماندار گراش در این بازدید با ارزیابی عملکرد ادارات و نهادهای شهرستان تذکرات لازم در خصوص تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی سریع، آراستگی فضای اداری، خدمت صادقانه به مردم، نظم و انظباط اداری را دادند.

farmandari1