بستن

کودک گراشی به خانه باز گشت

دفتر خبر خنج : یک مقام آگاه در کلانتری مرکزی خنج در مصاحبه ای خصوصی بادفتر خبر خنج گفت :  در ۱۸۰۰مورخه ۲۵/۵/۹۰ ازبیمارستان خنج گزارشی مبنی بر پیدا شدن نوزادی ۶ماهه بلا صاحب می رسد که مامورین کلانتری  به محل اعزام و صورت جلسه می گردد  که از سوی منطقه انتظامی این خبر به کلیه مراکز انتظامی گزارش شده ودرروز بعد پدر ومادر نوزاد رها از گراش به شهرستان خنج مراجعه و پس از طی مراحل  قانونی نوزاد به آنان تحویل می گردد.

 مشخص می شود کودک ۶ماهه  رها شده با نام  الف اهل گراش و مادر از اهالی گراش می باشد. به گفته مادر نوزاد فرزندش در خیابان توسط دوموتور سوار  به زور از وی گرفته شده است.

دکتر عدنان احمدی ازاد رئیس بیمارستان نبی اکرم خنج نیز در یک گفتگوی خبری از پیدا شدن یک نوزاد ۶ماه سخن می گوید: ایشان اظهار می دارند که در ساعت ۴ بعد از ظهر همان روز  ازشنیدن صدای گریه نوزاد درمسجد بیمارستان عده ای متوجه شده و کودک را به مسئولان بیمارستان تحویل داده و از سوی بیمارستان نیز مراتب به کلانتری و بهزیستی  اطلاع داده می شود و رها شدن نوزاد ماجرائی همچون گزارش قبلی نقل قول می گردد. اما اطلاع موثق آن که واقعیت ماجرا براین  است که این کودک به احتمال قوی براثر اختلافات خانوادگی که بین پدر و مادر وجودداشته  درمسجد  بیمارستان رها می شود.  این موضوع در ساعت ۴ بعداز ظهر در خنج اتفاق افتاده و در ساعت ۶بعداز ظهر مراتب ربوده شدن کودک به کلانتری گزارش شده است.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top