بستن

کلاک چهارم و پنجم با حسین‌شیری: کارگروه جایگاه قانونی نداشت

هفت‌برکه (گریشنا): چهارمین شماره کلاک بحث‌برانگیزترین ، بخش فصل اول این مجموعه است. در این بخش ابوالحسن محمودی دبیر کلاک با حسینعلی حسین‌شیری نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش گفتگو کرده است. قرار بود در زمان نمایشگاه مطبوعات با میرزا خلیل بهمنی دیگر نامزد گراشی این انتخابات نیز گفتگو کنیم اما این گفتگو انجام نشد.

پیش از انتشار شماره چهارم، حسین‌شیری درخواست کرد این مصاحبه منتشر نشود او درباره دلایل خود گفت: «نمی‌خواهیم بازگشت به گذشته داشته باشیم و در آستانه فصل بهار کام مردم را تلخ کنیم. از طرف دیگر صحیح نیست اختلافات موجود در شهر گراش به صورت گسترده منتشر شود.»

اما در نهایت حسین‌ حسین‌شیری که همواره با رسانه‌ها تعامل مناسبی داشته است راضی به انتشار این مصاحبه شد. او در یادداشتی نوشته است:

مدیر محترم سایت گریشنا

با سلام و احترام خدمت شما و همشهریان عزیز و گرامی خودم و عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، پیرو درج مطلبی به این عنوان که اینجانب اجازه نشر مصاحبه به گرداندگان کلاک نداده‌ام .به استحضار می‌رساند طی تماسی که دبیر این برنامه داشتند عرض کردم در آستانه سال نو و لطافت بهار به یادماندنی کام مردم عزیز را به گذشته تلخ نکنیم ودر جهت آینده و پیشرفت و وحدت شهر گام برداریم و هیچ‌گونه محافظه کاری در کار نبوده است.

فلذا برای بر طرف شدن ابهام مخیر هستید این مصاحبه را منتشر نمایید. درپایان ضمن تشکر از جوانان و عزیزان آن مجموعه پیشاپیش عید نوروز و طراوت بهاری و رحمت ایزدی را خدمت همشهریان ولایی و بزرگوار خودم تبریک وسالی سرشار از موفقیت برایتان آرزومندم.

کوچک شما.حسینعلی حسین شیری

HoseinShiri

حسینعلی حسین‌شیری یکی از سیاسی‌ترین شخصیت‌های گراش در سال‌های اخیر او است. او بعد از بخشداری خنج، به فرمانداری مهر و ارسنجان رسید. اما اوج فعالیت سیاسی او در شهر گراش نامزدی برای انتخابات مجلس دهم بود. حسین‌شیری در حال حاضر دانشجوی دوره دکترای حقوق در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است و قطعا در سال‌های آینده بیشتر از او خواهیم شنید.

او در این گفتگوها از دریچه خود رویدادهای انتخابات مجلس دهم را بررسی کرده است گریشنا آماده انتشار پاسخ دیگر افراد فعال در این انتخابات است. در بخش اول مصاحبه حسین‌شیری به این پرسش‌ها پاسخ داده است.

چرا در انتخابات مجلس دهم دو کاندیدای گراشی داشتیم؟

مشکل کارگروه چه بود؟

در شب آخر تبلیغات اتخابات در مدرسه علمیه چه گذشت؟

الان اگر به گذشته برگشتید آیا همچنان کنار نمی‌روید؟

بخش دوم این گفتگو در شماره پنج کلاک روز پنجشنبه منتشر می‌شود. بخش اول گفتگوی با حسین‌شیری را در آپارات ببینید یا دانلود کنید:

در بخش دوم گفتگو حسینعلی حسین‌شیری به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد:

چه کسی مقصر شکست در انتخابات بود؟

آیا در شب انتخابات ملاقاتی بین حسین شیری و بهمنی انجام شد؟

آیا حسین شیری تصمیم دارد دو بعد نامزد انتخابات مجلس شود؟

33 نظر

  1. ضمن سلام؛
    جناب حسین شیری کار بجایی کردند که اجازه پخش این مصاحبه رو دادند.مهم این هست که الحمد لله والمنه مردم شریف شهرستان هوشیاری و بصیرت دینی خودشون رو در موقعیت و زمان مناسب نشون دادند. برای ایشون و تمام کسانی که در جهت خدمت بی منت به مردم گام بر میدارند آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

  2. جناب سبحان
    یکی از کار های که تا به حال برای گراش انجام شده است که بتوانیم در کارنامه حسین شیری بنویسیم و به آن افتخار کنیم را بنوسید. البته من به عنوان یک گراشی مطلع تا به حال چیزی نشنیدم و ندیدم شاید دست های پشت پرده ایشان کاری رو انجام داده که ما مطلع نیستیم به هر حال خوشحال میشویم یکی رو با سند و مدرک بیان کنید البته بجز کاندیدا شدن ایشون که اونم به قول اقای مصاحبه کننده باختیم

    1. اگر انصاف داشته باشیم ایشان مسئولیت اجرایی در گراش نداشته اند که توقع کار اجرایی از ایشان داشته باشیم ولی تا جایی که می دانم موسس یا از موسسان موسسه خیریه امام علی بودند که بسیاری از خانواده های مستضعف را تحت پوشش دارن و کمک های مالی و وام و هزینه ازدواج پرداخت می کنن البته با منابعی که خیرین در اختیار می زارن

  3. جناب حسین شیری
    حتما مصتحضر هستید که برای راه یافتن به مجلس نیاز به رای منطقه نیز وجود دارد و این را هم خوب میدانید که رای منطقه جناب بهمنی نزدیک به سه برابر شما بود پس از این نتیجه میتوان فهمید که کارگروه تصمیم دقیق تری گرفته است و جالبتر آنکه با وجود اینکه شما در یکی از این مناطق مسئول هم بودید اما باز مردم شما را پس زدند و طرفداران سابقتان نیز این را خوب متوجه شدند و بعد از انتخابات نیز القاب جالبی به شما دادند که حسین شیری نمونه بارز یک «ورشکسته ی سیاسی » ست .

      1. عزیزم مثل اینکه شما هم مثل کاندیدا مورد علاقت شدی ها
        من دارم میگم برای رای آوردن نیاز به آرای هر سه شهرستان داریم پس کاندیدایی میتونه موفق باشه که در بیرون از شهر خودش آرای بیشتری داشته باشه و در این انتخابات حسین شیری که داد میزد من در اون مناطق مسئول بودم و من مورد تایید کارگروه اهل سنت هستم و غیره دیدیم که بهمنی سه برابر بیشتر رای اورد جالبه کسی که نه در روزهای سخت پیش مردم گراش بوده و نه در روزهای شادی الان داره هی تو گراش با حرفاش تفرقه افکنی میکنه و یکی نیست به این آقا بگه به خیر تو امیدی نیست شر مرسان

  4. متاسفانه عده ای با باند بازی و خود برتر بینی مانع از خدمت رسانی جناب حسین شیری به شهرشون گراش شدند وگرنه اگر خودخواهی عده ای نبود تا الان نماینده مردم در مجلس بودند و در حال خدمت رسانی به مردم

  5. سلام خدمت جناب حسین شیری
    شجاعت و صراحت و بلاغت کلام شما را تحسین میکنم اما دوست عزیز موفقیت در عرصه سیاسی فقط این عامل نیست و من چیز دیگری را در شما ندیدم .
    و اما خواهش من و احتمالآ بخشیده ای از مردم گراش :
    ۱ . دور سیاست را خط کشیده و فکر کاندیدایی مجدد برای نمایندگی این خطه را از سر بیرون بفرمایید چه هم شما هم رقیب اتان مهره هایی سوخته بیش نیستید.
    ۲. سعی نکنید با تخریب دیگران و احیانا خدای ناکرده شانتاژ ، خود را برتر از دیگری بدانید. برایتان در عرصه های دیگر آرزوی موفقیت میکنم.

  6. خدمت جناب گراشی؛
    بنده از صحبت خود شما استفاده میکنم ، سوال؛ شما چطور مطلعی هستین که از پشت پرده هایی که فرمودین ، ،شاید مطلع شدین وشاید إظهار میکنین وجود دارند ،اماعرض میکنم، قطع به یقین از اونها صد درصد اطلاعی ندارین و نخواهید داشت صحبت میکنین !!؟میدونین چرا ؟چون شما دنبال چیز دیگری هستین. در ادامه عرض میکنم .
    در موردپاسخ به مطلب اولتون هم برای افتخار کردن حد اقل نسبت به این کاندید که روی صحبت به ایشون هست ، نگاهی به همین فرمایشات شما میکنیم چرا مطلب دیگری و مثال دیگه ، بین فرمایش ایشون و خود شما ، مطمئنا ایشون (صداقت )بیشتری در گفتارشون نسبت به شما دیده میشه، چرا؟ چون با مهمل بافی هایی که شما در ذهن مخاطب متصور هستین و به گفته خود شما ازش بیخبر هستین و اینها همه نشان از دلخوری شخصی و غرض کورکورانه و نه از روی خیرخواهی جمعی است ، هیچ وقت و هرگز به پشت اون پرده های ساختگی که تراوش ذهن خلاق و منطقبین شما ست دست نخواهید یافت. و این بی استدلالی را چماقی برای استدلال خواهی خود قرار دادید..
    شاید از دید شما برای مفتخر شدن و بودن نیاز به پوشه های کاری زیر بغل باشد ، ولی خیر جناب ؛ برای افتخار کردن چیزهای به مراتب والاتری هم هست که توصیه میکنم چشمندازی به روی اونها هم باز کنید، مثل ؛صداقت در گفتار، قبول اشتباه ،دانش اجتماعی و فرهنگی بومی ، خود را از جنس مردم دیدن و دلسوز بودن برای کل مردم منطقه ، تواضع درعمل و گفتار… خوب البته شاید برای خیلی افراد ، این موارد و متشابهات آن دیگر نا آشنا شده باشد.اما هست.
    چشم دل باز کن که جان بینی / آنچه نادیدنیست آن بینی.
    ،

  7. اقای حسین شیری نه شما و اطرافیانتون و دکتر بهمنی و اطرافیانشون دلسوز این شهر نبودین و نخواهید بود..ستاد دکتر بهمنی مملو از مرفهان بی درد بود که سفره پهن کرده بودن برای بعد از انتخابات وستاد اقای حسین شیری هم کسانی بودن با تفکر خشک و قدیمی..هیچ کدام هم به خاطر مردم غرور خودتون رو زیر پا نگذاشتین…پس هیچ کدام دیگه ارزشی ندارین واسه مردم گراش‌‌‌…

  8. با سلام
    بنده مهمترین خصوصیتی که درآقای حسین شیری دیدم صداقت در گفتار و شجاعت بود . دوستانی که از نزدیک ایشان را میشناسند واقف به این مساله هستند که چگونه اشراف کامل به منطقه دارند .
    و با وجود تبلیغات وسیع کاندید محترم دیگر شهرمان باز هم ایشان قریب به دو سوم اراء شهر را کسب نمودند…امیدواریم به دور از حسادتها و با منطق و اصول از جوانان شهر حمایت کرده و …

  9. سلام علیکم
    در جواب جناب شهروند شامی قابل ذکر است که شاید جنابعالی کامل در جریان موضوع نباشید …اقای حسین شیری که حتی به قرعه کشی که پیشنهاد بسیار مسخره ای بود قبول کردند و پیشنهاد مناظره را هم دادند و ده ها پیشنهاد دیگر را نیز قبول کردند اما دوستان از کاندید مقابل حتی یکی از این پیشنهاد ها را هم قبول نکردند.بنابراین بیاییم و با واقعیت مساله را ببینیم … ومن الله التوفیق

    1. قرعه کشی مسخره ترین روشیست که می شود بهش فکر کرد و آقای حسین شیری خودشون هم به قرعه کشی می خندن(اگر نخندند باید یه جور دیگه شک کرد)
      ایران عزیز کارگروه اومده که با بررسی همه جوانب یک نفر رو معرفی کنه. اگر کارگروه بدبود و اقوام این کاندید و اون کاندید توش بودن پس چرا از روز اول شرکت کرد. یعنی باز آقای حسین شیری نمی تونست از اول دو دوتا چهارتا بکنه که این کاندید چندتا اقوام و آشنا داره تو کارگروه مطمئنا همه کاندیداها در خارج و داخل شهر صاحب آرایی بودند و کارگروه می بایست کفه ترازو هر کاندید رو در خارج شهر محاسبه می کرد چون بدون رای خارج شهر رای هامون تو سطل زباله ریخته شده و فرقی نمی کنه که کی باشه این که ادعا کنیم من در فلان منطقه چون مسئول بودم صاحب رای هستم که دلیل نمی شود. کارگروه با کارگروه های دیگه هم در ارتباط بود و همه را سبک و سنگین کرده و تصمیم گرفته
      خود آقای حسین شیری هم کاملا می دونست که رای داره یا نداره و تو کارگروه چه خبره
      وقتی فهمید که کارگروه داره به نتیجه می رسه و اون نتیجه مورد نظرش نیست شروع کرد به خراب کردن بازی و بعد با پیشنهاد روشهای مسخره ای مثل قرعه کشی خودش رو مظلوم جلوه بده
      اگر حسین شیری می دونست کارگروه وجاهت قانونی نداره پس چرا رای و نظر کارگروه اوز رو مشروع می دونه اما کارگروه گراش رو طایفه ای و غیر قانونی
      آقای حسین شیری خوب می فهمه که چه بادامی براش دو مشه داره و خودش هم به درستی می گه تو کلیپش که من تاحالا تو گراش هیچ دخالتی نکردم

  10. برای بلوغ سیاسی باید حرکت نمود و این حرکت بعضی مواقع بسیار به کندی پیش می رود ولی تکه ای از مسیر راه می باشد.

    اینکه عده ای ازدوستان ، طرفداران این کاندید را مرفهان بی درد و ان کاندید را خشک و قدیمی می نامند جای بسی خوشحالی است که دیدگاه های رای دهندگان موشکافانه و برای خودشان تجزیه و تحلیل و به نکات ریز و درشت اهمیت می دهند(کلی گفتم)
    در هر بازه زمانی بعد از رای گیری گروه بازنده تجدید قوا و برنامه ریزی می کنند تا دوباره شروعی تازه بوجود بیاید
    این شروع ها را باید حرکت نامید باید دوباره درستر و بهتر شروع نمود

    موفق و شاد باشید

  11. جناب سبحان
    گراش برای انتخابات بعدی نیاز به یک فردی دارد که روی آن اجماع وجود داشته باشد.
    قطع به یقین هیچ کدام از دو عزیزی که در دور قبلی حضور داشتند نمی توانند عامل اجماع در گراش باشند، لذا با احترام با نظر حضرتعالی در ارتباط با آقای حسین شیری، خواهشمند است با این گونه فرمایشات ایشان را ترغیب به حضور در انتخابات قبلی نفرمائید، چرا که این موضوع صرفاً فرصت سوزی مجدد خواهد بود و لاغیر.

    1. اقا محمد
      رای بیش از ۷۰ درصدی همشهریان در انتخابات علی رغم وجود دو کاندیدا بیانگر اجماع هست ولی اگر نظر افراد معدودی که خود را صاحب گراش می دانند لحاظ کنید مطمئن باشید هیچگاه اجماعی شکل نمی گیرد
      فراموش نکنید زمانی اقای فردوسی تنها نماینده گراش بود ولی باز اقایان با مردم گراش به وحدت نرسیدند.
      بیایید ان شالله برای دور بعد به سلیقه مردم گراش بیشتر توجه کنیم و دست از شعار ما بهتر صلاح شما را می دانیم برداریم

  12. جناب محمد؛
    اینکه میفرمایید إجماع صورت بگیرد، شاید برای شما همین کلمه کفایت رأی دادن و ترغیب دیگران را داشته باشد، اما بنده مطلقا تمام بینش و آگاهی و با چشم باز این کار را انجام خواهم داد حال اگر کل شهرستان بر روی کسی إجماع کرده باشد که سوابق و … داشته باشد اما در جهت نشان دادن ارزش های انسانی در عمل پا به عرصه انتخابات نگذاشته باشد، مطمئنا از نظر بنده و هر انسان خدا دوستی رد صلاحیت شده به حساب می آید، توصیه میکنم به رفتار کارگروهی که از دل این مردم بودند را بهتر بررسی کنید تا به این مطلب بنده بیشتر واقف گردید.
    تعدادی از همین آقایان دایه ی خدمت به مردم و اقشار ضعیف را داشته و دارند اما یک بار در طول انتخابات به خوبی مردم ایشان را و نیت به ظاهر خیر خواهانه شان را دیدند.
    بنده از کسی یا شخصی جانب داری نمیکنم اما از صداقت ، رفتار توأم با منطق و خرد، مردم دوستی، خدا ترسی و …. را به جد مد نظر دارم و به نظر بنده شعارهایی چون صرف إجماع به هر قیمت و یا ضربه خوردن مردم و منطقه و یا فردی که سراپا گوش به فرمان دیگران باشد و …که عملی از آنها و آبی برای مردم گرم نمیشود در چشم هر انسان دارای عقل سلیم بی ارزش و تره هم برایش خورد نخواهم کرد .حال میخواهد عمری سوابق داشته یا نداشته باشد.
    شما هم بزرگوار بهتر است این عینک بدبینی که در جامعه رواج پیداکردن که هر کسی در انتخابات شرکت کرده و به هر نحو رأی نیاورده را بردارید ، و محق را هر جا دیدید حمایت کنید که وعده ی خدا پیروزی حق است حتی اگر تمام عالم و بر علیه او باشند.

    1. جناب سبحان
      خواهشاً به این موارد توجه فرمائید.
      ۱. اگر این عبارت که شما می فرمائید جانب داری نیست، پس چیه؟
      ” برای ایشون و تمام کسانی که در جهت خدمت بی منت به مردم گام بر میدارند آرزوی توفیق و سربلندی داریم. ”
      ۲. عینک من از جنس واقع بینی است، چرا که با کمترین بینش اجتماعی هم می توان فهمید که هیچکدام از این دو بزرگوار نمی توانند تمام اهالی گراش را با خود همراه کنند.
      ۳. لطفاً مغلطه نفرمائید! صحبت بین حق وباطل نیست! بحث ما پیرامون کاندیدی هست که بتواند از حق مردم گراش دفاع کند نه کاندیدای ریاست جمهوری! این فرد می تواند انسان کاملی باشد و یا عیناً نباشد. مهم این است که این فرد حداقل مقبولیت های اجتماعی را دارا بوده و بتواند سبد آرای قوی تری را نسبت به کاندیدای لار داشته باشد

  13. جناب محمد؛
    مثل اینکه شما بخشهای رو مطالعه میکنید و بخشهایی رو خیر، یا هم فقط موارد مورد نیاز رو .
    ١-اینکه شما به زور بخواهید جانب داری رو إلقاء کنین خوب از زیرکی شماست، اما بنده در مطلب پیشین عرض کردم چون بحث در مورد این کاندید هست و روی صحبت مطابق با مصاحبه ی این عزیز است وگرنه هر یک از بزرگواران دیگر هم میبود به تناسب خود نظر داده میشد.

    ٢-این واقع بینی رو هم که شما میفرمایید دید شخصی شما نسبت به موضوع هست و خوب برای شما محترم اما شاید بینش وقایع فقط اون مطلبی که شما میفرمایید نباشد و دیگران هم نظری خلاف نظر شما و بینشی که از اون صحبت میکنید نسبت به موضوع داشته باشند و چه بسا بهتر یا بدتر . اما باز این هم قابل احترام هست.
    ضمن اینکه به تعدادی از این بینش های فردی ، اجتماعی و فرهنگی …اشاره شده بود مثل اینکه ….
    ٣-این مغلطه ای که فرمودین رو ببینید خودتون جوابی براش دارید، با همان بینش و البته با مثقالی از همان فهم اجتماعی که اشاره کردین. اگر صحبت بین حق و باطل نیست ، دقیقا با فاصله ی چند کلمه جلوتر همین حق (حق مردم گراش را …)که فرمودین چه کاندیدایی و با چه خصوصیات مد نظر شماست.!؟که بتوانید برآورده کند!؟ آخه یا حق هست یا نیست !!بغیر از حق و باطل بودن ، و یا کامل بودن یا نبودن و نداشتن حد اقل های شخصی که بنده به آن اشاره کردم .. چه باید داشته باشد که شما از اون آگاهید ، ما هم بدانیم .

  14. من از کل حرفا این فرد جزءمظلوم نمایی و تبریه کردن خود جیزی برداشت نمیکنم. در جایی میگوید احساس تکلیف کردم واقعا حرفاش پوپولیستی هستش…جناب حسین شیری با کمی گذشت و ایثار میشه بع قله رسید نه با لجاجت هر دو کاندیدا….

  15. این ایامی که از انتخابات گذشته کمی آتش تند موضع ها خوابیده، وقتش رسیده که با بیان انتقادات بدور از حب و بغض دلایل شکست ها رو بررسی کنیم.
    یکی از ضربه های بزرگی که بعضی ها خواسته یا نا خواسته به شهر وارد کردن خود مساله خراب کردن اجماع و زیر سوال بردن اون هستش که هیچ کس اصلا بهش توجهی نمی کنه و حتی هنوز بعضی از کاندیداها بر طبل اون می کوبند.
    ایجاد اجماع مساله ایست که از سالها پیش آروم آروم توسعه پیدا کرد و به دلایل شرایط خاص منطقه الان تقریبا همه شهرها و گروهها به دنبال اجماع هستن. هنوز اون پختگی لازم رو نداره ولی به نظر من اون صلاحیت رو داشت و ترکیب اعضا برآمده از یک جمع کثیر مدعووین از تقریبا همه فعالانی که دسترسی بهشون وجود داشته صورت گرفته
    این که کارگروه رو خراب کنیم حالا به هر دلیلی خسارت بزرگی هستش
    الان دو دوره هستش که کارگروه تشکیل شده و کارگروه نظر خودش رو داده بعدا به انحراف رفته
    منافع کلی شهر رو فدای منافع شخصی نکنیم

  16. جناب حسین شیری با توجه ب رشته وکلت که خوندن بازی با کلمات خوب بلدن…جناب حسین شیری روزی میاد همه در دولت عدل عدالت قرار خواهیم گرفت اون موقع شعار عوام پسند باید جوابگو بود…درثانی من طرف داری از رقیب شما ندارم فقط این همه حرف و شعار ای کاش ای کاش برای اثبات خدمتگزار مردم بودن عرصه بر رقیب شهر و منطقه راحت فراهم نمی کردید…

  17. کاملا حق با اقای حسین شیری هستش .
    از اسمش مشخصه انتخابات نه انتصابات .
    کارگروهم هم وجه قانونی نداشت کاملا درسته .
    قرار نیست که یه عده از نامزادها شورای نگهبان تاییدش نکنه یه عده ام کارگروه که وجه قانونی و هیج جایگاهی قانونی هم نداره بیاد نامزاد ها رو برکنار کنه .
    مصاحبه کننده محترم هم یه جور پافشاری میکنه که مقصر اصلی اقای حسین شیره به چه دلیل؟؟؟؟
    به این دلیل که کارگروه مثلا به اجماع رسیده ؟؟؟؟
    میزان سطح سواد سیاسی و مدیریتی کارگروه رو اعلام کنید !؟؟
    همین حزب بازیا و رانت بازیاست که فردا یه فرد با میزان سطح سواد سیاسی و مدیریتی وارد مجلس میشه و یه لایحه رو تصویب یا رد میکنن دودش میره تو چشم من و امثال من . مردم خودشون سطح سیاسیشون اگه بیشتر لز کارکروه نباشه یقینن کمترم نیست خودشون انتخاب میکنن
    ما باید مدافع حقوق مردم باشیم تا فرد.
    بنظر من کارگروه موفق کارگروهیه که کل نامزدها رو ارزش یابی کنه و بعد تصمیم بگیره بگو نامزاد لاری باشه چ اشکالی داره .
    مهم میزان سواد سیاسی و مدیریت فرده. نه شهر رو روستا .

    حق هر نامزاده که بمونه تو انتخابات تاییدیش رو از شورای نگهبان گرفته و حقم داره چ اقای دکتر بهمنی چ اقای خسین شیری و چ عزیزان دیگر.
    زمان اقای فردوسی یه نامزاد داشتیم چنین بلای سر فردوسی اوردن
    انتخابات یه سال پیش هم همینجور
    و مطمعنا انتخابات سال های اینده هم همینجور.
    حرف زیاده اما چه فایده.
    اقای حسین شیری تو یه جمله خوب گفتن
    چقدر از جوانان تو تصمیم گیری شهر فعالند و نظراتشان مورد احترام ؟؟؟

  18. کلیپ دوم: وقتی فضا به یک کاندید تک نفری تمام نمی شود نه هزینه وقت کردم و نه هزینه مالی
    بیایم صادق باشیم آقای حسین شیری خودتون هم می دونستین بیرون از گراش پایگاه رای نداشتین
    مخصوصا خنج که مشخصه چی جوابتون رو دادن

  19. با عرض سلام خدمت همه دوستان
    واقعا تا به کی باید واسه شهر عده تصمیم گیری کنند ، من منکر زحمات دوستان با تجربه نیستم اما تجربه دوستان در کنار دانش جوانان ثمربخش خواهد بود ..همین که آقای حسین شیری در مورد مشارکت قشر تحصیل کرده همچون دیدگاهی رو دارند نشان از روشنفکری ایشان دارد . من تا به حال سراغ ندارم که فرد یا مسولی از گراش در شهر لار دم از گراش بزند ..بنده خودم شاهد بودم که در مسجد لار و با خیل عظیمی از جمعیت ایشان گفتند لاری به گراشی افتخار کن …این نشان از شجاعت ایشان دارد .و بنده ویژگیهایی را جهت نامزدی مجلس متصور بودم .۱_صداقت۲_ روابط عمومی و برش سیاسی۳_ تجربه سیاسی و مشرف بودن به مسایل منطقه۴_فن بیان و تسلط۵_ مقید به ولایت ۶_ شجاعت و ….
    با احترامی که برای استاد بزرگوار دکتر بهمنی قایل هستم آقای حسین شیری بیشتر به این ویژگی ها نزدیک بودند و به نظر من کاش کارگروه محترم بیشتر بررسی مینودند و تصمیم گیری میکردند و افرادی خاص نظرات خود را به جمع تحمیل نمیکردند ….به امید فردایی روشن برای گراش و گراشی ..

    1. یه مشکلی هستش که شب انتخابات مردم دنبال مصادیق می گردن
      برادر من اگر با یه سخنرانی شق القمر می شه درسته
      برگردیم و ببینیم افراد چه مسیری رو طی کردن و به کجا رسیدن با چه افرادی دوست و آشنا بودن و تعامل داشتن
      تو اندرونی و دوستانشون با چه کسانی هستن و خوش و بش می کنن
      با چه ادارات و سازمانهایی همکاری دارن
      یه دلایلی بالا آوردین که سطحی نگری هستش
      اولین مورد گفتین صداقت که وفای به عهد از مهمترین اونهاست ایشون و همه کاندیدها متعهدشدن که به نظر کارگروه احترام بزارن همه احترام گذاشتن و تنها ایشون بود که ساز مخالف زد. ایشون اگر صداقت دارن بگن چه خدماتی رو برای شهرستانی گراش انجام دادن
      خیلی از کسانی که تو کمیته پیگیری بودن می تونن براتون توضیح بدن
      و بگن از برش سیاسی که دارن کجا برای مردمش خرج کردن
      دوم فرمودین روابط عمومی و برش سیاسی
      اگر منظور از روابط عمومی صحبتهای پوپولیستی هستش که خیلی وقتها تو صحبتهاش در حال تناقض گویی هستش و چاپلوسی من به شخصه قبول ندارم و از این نظر شیوه صحبتهای مهندس حسین زاده رو بیشتر قبول دارم که فنی تر بود اما به هرحال برای آینده ایشون نیازمند پختگی سیاسی بیشتر هستن که امیدواریم کسب کنن و بتونن به مردم شهرمون خدمت کنن
      در مورد برش سیاسی هم فردی که الان دانشجوی دکتری در تهران هستش و به تحصیل در اون دانشگاه افتخار می کنه مثل کسی هستش که سالها عضو هیئت علمی دانشگاههای مطرح کشور بوده و الان داره بازنشسته می شه و فارغ التحصیلان زیادی رو در تراز آقای حسین شیری به نقاط مختلف کشور فرستاده و در مناسب و جایگاههای مختلف قرار گرفتن.
      حتی همین تجربه سیاسی که مورد سومتون هستش شما دارین تجربه کسی رو که سالها فعالیت انقلابی داشته و برای گراش در تهران و شیراز بوده رو در سطح مناسب بخشداری و فرمانداری قرار می دین
      یکی از بداخلاقی های اطرافیان آقای حسین شیری برچسب ضد ولایت فقیه بود که به آقای بهمنی زدن فردی که برادر دو شهید هستش و دو تن از برادر خانم‌اش شهید شدند و خودش سالها برای مردم و انقلاب زحمت کشیده یهو می شه ضد ولایت فقیه و شهید آمریکایی و زمان سخنرانی خواهر دکتر بهمنی همینها شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه می دن
      برادر من همین طور که با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمی شه با گفتن لاری ها به گراشی ها افتخار کنن هم لاری ضد لاری نمی شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

33 نظر
scroll to top