بستن

تقدیر فرماندار گراش از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس

فرماندار گراش گفت: مردم ولایت مدار شهرستان گراش که همواره پیرو امر ولایت بوده اند با بصیرت و هوشیاری بار دیگر در راهپیمایی روز قدس حماسه ای دیگر خلق کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش مهندس کریمی فرد فرماندار گراش با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: مردم شهیدپرور و ولایت مدار شهرستان گراش همگام با هموطنان سراسر کشور با حضور هوشیارانه و با صلابت خود در راهپیمایی روز قدس یک بار دیگر اوج علاقه و ارادت خود را نسبت به انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند نظام نشان داد و با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

فرماندار گراش روز جهانی قدس را روز تبلور انسجام اسلامی در حمایت از قدس شریف و فلسطین اشغالی در اقصی نقاط عالم خواند و افزود: روزقدس به عنوان ابتکار بزرگ حضرت امام خمینی(ره) همواره بر تارک تاریخ انقلاب باقی خواهد ماند و بر درخشش آن افزوده خواهد شد؛ زیرا این ابتکار بزرگ موجب شد که بار دیگر مسلمانان احساس کنند که می توانند بر معادلات جهانی تاثیر گذار باشند .

کریمی فرد با اشاره به توفیق الهی در نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان تصریح کرد: یک ماه روزه‌داری، عبادت و بندگی خدا، ظرفیت بسیار موثری برای جوامع اسلامی در راستای عبور از امور نفسانی و پرداختن به مصالح عمومی عالم اسلام و همدردی با مردم مظلوم فلسطین محسوب می‌شود.

وی در پایان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین، ماه مبارک رمضان را تمرین پاکی و بندگی امت اسلامی خواند و بر لزوم حفظ وحدت و همدلی آحاد جامعه تاکید کرد.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top