بستن

فلسطین تنها نیست؛ گزارش تصویری روز قدس در گراش

هفت‌برکه: مردم گراش همگام با مسلمانان و آزادگان ایران و جهان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

راهپیمایی امسال روز قدس در گراش ۱۷ فروردین در آخرین جمعه ماه رمضان از مسیر حسینیه ابوالفضل(ع) تا حسینیه اعظم برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین دکتر حائری‌پور سخنران روز قدس گراش پیش از خطبه نماز جمعه به اهمیت این روز اشاره کرد. 

محمود طاهرزاده در جمع راهپیمایان روز قدس در گفتگو با روابط عمومی فرمانداری با بیان اینکه برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس موجب انزوای اسرائیل خواهد شد، اظهار داشت: قدس روز نمایش اقتدار و توان مسلمانان در برابر دولت‌های مستکبر و حرکتی ارزشمند در راستای حمایت از قیام ملت فلسطین است.

وی گفت: امروز دشمنان قسم‌خورده نظام که در مقابله با ایران اسلامی به استیصال رسیده‌اند، به آخرین سلاح و حربه خود که همان تحریم اقتصادی است روی آورده‌اند که قطعاً مردم ایران با مقاومت و ایستادگی خود، این توطئه را نیز خنثی می‌کنند.

محمود طاهرزاده با اشاره به حضور پرشور مردم ولایتمدار و روزه‌دار گراش در راهپیمایی روز جهانی قدس در دفاع از ملت فلسطین، افزود: این حضور باشکوه و دشمن شکن، بیانگر پیشگامی مردم این دیار در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.

فرماندار گراش با تاکید بر اینکه پیام روز قدس اعلام همبستگی مردم جهان با مردم مظلوم فلسطین است، تصریح کرد: یکی از مهم ترین دستاوردهای روز جهانی قدس افشای جنایات رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی در سرزمین های اشغالی است و روز قدس امسال در حالی برگزار می شود که جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری داغدار خون‌‏های ناحق ریخته شده مردم مظلوم غزه به دست رژیم کودک کش صهیونیستی است.

فرماندار گراش حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به مرکز دیپلماتیک ایران در سوریه را نقض قواعد و هنجارهای حقوق بین الملل خواند و آن را محکوم کرد و خاطر نشان ساخت: جنایت تروریستی رژیم غاصب اسرائیل در حمله تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت جمعی از سرداران و رزمندگان سپاه اسلام باری دیگر ثابت کرد که رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اصول انسانی و قراردادهای بین‌المللی پایبند نیست.

وی اضافه کرد: به برکت خون شهیدان مقاومت و در پرتو مقاومت مردم مظلوم فلسطین، امروزه جبهه‌ مقاومت با اقتدار به پیش می رود و روند نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شتاب گرفته است.

عکس‌های مجید افشار را ببینید:

 

عکس‌های محمود ورزی:

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top