بستن

حاشیه‌های باران: قایق‌سواری و ماهی‌گیری در خیابان‌های گراش

هفت‌برکه (گریشنا): با زیاد شدن دریاچه‌ها در سطح شهر گراش، اداره ورزش و جوانان باید به فکر راه‌اندازی هیات‌های قایق‌رانی و ماهی‌گیری باشد!

اداره تربیت بدنی برای شروع کار می‌تواند از دریاچه روبه‌روی پارک لاله شروع کند. نیروهای ورزش‌دوست و خودجوش با انداختن قایق بادی در این دریاچه، علاوه بر انجام ورزش برای حفظ سلامتی، مکان تفریحی و جذابی را برای شهروندان فراهم کرده‌اند. امیدواریم این قایق‌رانان قهرمان که با پخش عکس و فیلم‌هایشان در ردیف چهره‌های معروف هفته قرار گرفتند، در این هوای بارانی هوس شیرجه زدن در آب نکنند، تا حداقل هیات شنای شهرستان و نجات غریقان روزهای آرام و بی‌دغدغه‌ای را طی کنند.

Nowbahar (2)

از طرفی ماهی‌گیران نیز این وسط بیکار ننشسته‌اند و از این فرصت برای صید ماهی استفاده کردند. البته به آن‌ها پیشنهاد می‌شود برای حفظ محیط زیست، از صید بی‌رویه‌ی ماهی جلوگیری کنند! ماهی‌گیران هر چه سریع‌تر محل فروش ماهی‌ها را نیز اعلام کنند تا شهروندان از چشیدن مزه‌ی ماهی دهی (محلی) بندر گراش بی‌نصیب نمانند!

photo_2017-02-15_16-50-58

یکی دیگر از حواشی بارندگی‌های اخیر این بود که یک دستگاه وانت بار ثابت کرد پدیده‌ی جوزدگی تنها انسان‌ها را نمی‌گیرد. در قسمت بار این وانت بار بدون هیچ خاکی سبزه روییده است.

می‌گویید نه؟ این هم سندش:

photo_2017-02-15_16-50-49

آخرین عکس هم یک وانت‌بار است که در روز والنتاین به حالت «خوم و خوش» نرسیده و خوش و خوش تنها مانده است.

photo_2017-02-15_16-51-14

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top