بستن

هیات نجات غریق گراش، میزبان کلاس توجیهی بانوان استان

هفت‌برکه (گریشنا): یک دوره کلاس توجیهی نجات غریق استانی توسط هیات نجات غریق و غواصی شهرستان گراش، بیست و یکم و بیست و دوم بهمن‌ماه در استخر اوز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات نجات غریق و غواصی، با اعلام آمادگی این هیات جهت میزبانی کلاس توجیهی در سطح استانی، و به صلاح‌دید رییس هیات استان فارس، میزبانی این دوره به هیات گراش واگذار شد. در این کلاس ۳۲ نفر از بانوان داوطلب مدرک منجی غریق از شهرهای شیراز، آباده، مرودشت، فسا، داراب، قیروکارزین، استهبان، جهرم، زرقان، کیش، لار، اوز و گراش حضور داشتند. مدرس این دوره، فروغ‌السادات منقاد، نائب رئیس هیات نجات استان بود.

در مراسم اختتامیه، گل‌مینا، رییس هیات نجات غریق و غواصی استان، نیز حضور داشت. او بعد از تقدیر از کادر برگزارکننده این دوره، گواهی توجیهی را به شرکت‌کنندگان در دوره تقدیم کرد. کادر فنی برگزارکننده شامل طیبه جعفریان، افسانه محسنی، صدیقه شیردم از گراش و نورالهدی بیگدلی از اوز بود. جعفریان، رییس هیات نجات غریق شهرستان گراش، نیز ضمن تشکر از همکاری حسینی، رییس اداره ورزش و جوانان اوز؛ و آزرمی، مدیر استخر بانوان اوز؛ اظهار کرد: «برای پیشبرد فنی ورزش شنا در منطقه و همکاری با شهرهای همجوار از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.»

Nejat Ghariq (3)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top