بستن

رقابت بین گراش‌جوان و جوشن داغ‌تر شد

با انجام این دو بازی تیم جوشن با 10 امتیاز در رده اول ایستاد و گراش‌جوان هم با 10 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول جای گرفت.

پرسپولیس نوین ۲ – ۲ ستاره‌آبی

روز جمعه بازی‌های لیگ دسته یک فوتبال گراش با دو بازی دیگر پیگیری شد که در بازی اول تیم‌های پرسپولیس نوین و ستاره‌آبی دو بر دو مساوی شدند. پرسپولیس با دو گل جلو بود که در عرض کمتر از پنج دقیقه شاکر آشفته و مصطفی نظری گل‌های خورده را جبران کردند. در این بازی مصطفی نظری بهترین بازیکن زمین شناخته شد. داروان این بازی محمدکاظم عابد، مهدی موغولی، عبدالرضا حسین‌پور و احمد غلامی بودند. ناظر مسابقه نیز احمد غلامی بود.

گراش‌جوان ۳ – ۱ مقاومت

گراش‌جوان در نیمه اول بازی با دو گل مهدی انصاری و حسین‌علی حسن‌زاده جلو بود که محسن محسنی یکی از گل‌ها را جبران کرد. در نیمه دوم گراش‌جوان به گل های خود  افزود تا این تیم از کورس قهرمانی عقب نماند.  کاپیتان خوش‌اخلاق گراش‌جوان به عنوان بهترین بازیکن این میدان معرفی شد. داوران این مسابقه عبدالحمید عبدالی، مهدی آذرافروز، حامد بابااحمدی و عبدالرضا حسین‌پور بودند و ناظر بازی هم غلامرضا افشار بود. با انجام این دو بازی تیم جوشن با ۱۰ امتیاز در رده اول ایستاد و گراش‌جوان هم با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول جای گرفت.

بازی‌های هفته آینده لیگ، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه انجام می‌شود.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top