بستن

در مسابقات تیر و کمان؛ گراشی‌ها بهتر نشانه رفتند

در قسمت ريكرو عبدله محمدي كه چندي پيش نايب قهرمان استان هم شده بود اول شد.

۲۶ کماندار از گراش، لار و جهرم در مسابقات تیروکمان گراش به رقابت پرداختند. این مسابقات به صورت انفرادی و در دو بخش ریکرو و کمپوند از صبح امروز آغاز شد. در قسمت ریکرو عبدله محمدی که چندی پیش نایب قهرمان استان هم شده بود اول شد. فرهاد چوپانی و ابوالقاسم شیری هم مقام دوم و سوم را به دست آوردند و نفر چهارم حسینعلی مولایی شد تا چهار نفر برتر این رشته از گراش باشند. این مسابقات بعد از ظهر با رقابت سه کماندار جهرمی در رشته کمپوند ادامه داشت که امین اسداله‌پور مقام اول را به دست آورد. در بخش بانوان مرضیه فعلی و معصومه روستایی از گراش اول و دوم شدند و لیلا صدر از لار مقام سوم را به دست آورد.

حسینعلی مولایی رئیس هیات تیروکمان گراش گفت: سه سال از فعالیت این هیات می‌گذرد و در این مدت گراشی‌ها در این رشته در سطح استان بسیار خوب ظاهر شده‌اند. از تیم شیراز هم برای شرکت در این مسابقات دعوت شده بود که حاضر نشدند.

تیم گراش با آقایان عبداله محمدی، ابوالقاسم شیری، فرهاد چوپانی، عبدالرضا آذرمینا، حسینعلی مولایی، یونس عابد و خانم‌ها معصومه روستایی، مرضیه فعلی، زبیده حقارت، ساره اسد‌نژاد و زهرا بابااحمدی در این مسابقه شرکت کرده بود.

در پایان از طرف شرکت بازرگانی حیدری به برندگان جوایزی اهدا شد.

 

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top