بستن

نقاشی سایه‌ها در کانون پرورش فکری

هفت‌برکه (گریشنا): کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گراش به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پذیرای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان است.

زینب کوزلی، جانشین مسئول کانون پرورش فکری، در مورد برنامه‌ی بازدیدها می‌گوید: «کانون تا پایان دهه فجر، میزبان ۳۰۶ نفر از دانش‌آموزان مدارس ابتدایی خواهد بود. برای هر گروه دانش‌آموزان، مراسمی یکسان در نظر گرفته شده است که شامل قرائت قرآن و پخش سرود ملی، معرفی فعالیت‌های کانون، پخش کلیپ گراش من و انیمیشن کیمیاگر، بازدید از نمایشگاه کتاب انقلاب منتشر شده توسط خود کانون، و در نهایت برنامه نقاشی است.» به گفته کوزلی، دو نوع برنامه نقاشی برای دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است: نقاشی از سایه‌ها با موضوع انقلاب برای روزهای آفتابی؛ و نقاشی شکل‌یابی از فرم دست برای روزهای ابری. در بازدید دانش‌آموزان از مرکز، توضیحاتی درباره‌ی کتاب‌های مرجع و طریقه استفاده از آنها نیز ارائه داده می‌شود.

Kanoon 13951118 (8)

کوزلی درباره جشن اعضای کانون نیز خبر می‌دهد: «روز پنجشنبه ۲۱ بهمن، جشن پیروزی انقلاب نیز در کانون پرورش فکری برگزار می‌شود و نزدیک به چهل نفر از اعضای کانون در آن شرکت خواهند کرد. در این مراسم حسن رهبر، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی گراش، برای اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقه نقاشی هفته کتاب و کتابخوانی که در آبان برگزار شد، حضور خواهد داشت.»

تصاویری از حضور و فعالیت‌های دانش‌آموزان در کانون را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top