بستن

شماره هفتم افسانه ویژه گراش منتشر شد

۲۷ مردادماه هفتمین شماره افسانه ویژه گراش منتشر شد. شماره هفت افسانه را می‌توانید از گریشنا دانلود کنید. (+)

با انتصاب دومین فرماندار شهرستان گراش، افسانه با تیتر کریمی‌فرد از بوشهر به فرمانداری گراش آمد به استقبال فرماندار رفته است. محمد خواجه‌پور در سرمقاله این شماره حضور کریمی‌فرد را نقطه نهایی بازآرایی نیروهای سیاسی در گراش دانشته است.

پرونده این شماره افسانه به موضوع آموزش قرآنی اختصاص دارد. محمدحسن جعفری در این پرونده به سراغ مسعود محسن‌زاده مدیر مجمع‌القرآن گراش رفته است و فعالیت‌های این تشکل را ورق زده است. مهدی وفایی‌فرد نیز در گراشی به تعداد حافظین گراشی توجه کرده است. با توجه به فرموده مقام معظم رهبری تعداد حافظین گراش باید حدود ۴۰۰ نفر باشد.

در مصاحبه با حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه تازه گراش، او از علاقه خود به ادبیات گفته است. رستم‌پور مدیر کمیته امداد نیز در مصاحبه‌ای دیگر گفته است: «کمک‌های دریافتی کمیته در شان مردم گراش نیست.»

وضعیت مجتمع اداری و وضعیت اداره ارشاد گراش دو موضوعی است که نویسندگان افسانه همچنان پیگیر آن هستند. در صفحه شما رضا شیروان به قلمی طنز از دردسرهای کمبود مرغ نوشته است و راضیه یوسفی درباره تغییر ریتم زندگی مردم در ماه رمضان نوشته است.

در ستون تازه راه نیکان، حبیبه بخشی از زندگی حاج علی‌اکبر بهادر نوشته است. جدول هفته سوم لیگ فوتبال گراش در صفحه ورزش دیده می‌شود.

شماره آینده افسانه با پرونده «رفتار اقتصادی گراشی‌ها» منتشر خواهد شد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top