بستن

حضور مجری و کارگردان رادیو هشت مشهد در گراش

هفت‌برکه (گریشنا): میلاد نورانی، مدیر، گوینده و کارگردان رادیو هشت مشهد، به دعوت موسسه هفت‌برکه گراش و انجمن گویندگی لار، دو گارگاه آموزشی با موضوع «اجرا و تکنیک‌های گفتار در رادیو» در لار و اوز برگزار کرد.

به گزارش شیدا شرقی، خبرنگار هفت‌برکه، عصر چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ در سالن امیدوار اوز کارگاه آموزشی اول با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اوز برگزار شد. کارگاه آموزشی دوم نیز روز پنجشنبه ساعت ۱۷ در سالن شورای لار برگزار شد. مطالب ارائه شده در هر دو کارگاه تقریبا یکسان بود.

در بخش اول این کارگاه‌های آموزشی، میلاد نورانی درباره سیر تکامل جملات و شکل‌گیری ارتباط، اعتماد به نفس و غلبه بر اضطراب، کاریزما و زبان بدن برای حاضرین صحبت کرد. بعد از استراحت ده دقیقه‌ای، بخش دوم کارگاه آموزشی که به تکنیک‌های داشتن صدای قوی اختصاص داشت، آغاز شد و در بعضی موارد هم به صورت عملی از حاضرین آزمون گرفته شد. در ادامه‌ی بخش دوم، مدیر رادیو هشت از حاضرین خواست برای داشتن صدای قوی، بر روی تکنیک‌ها و تمرین‌های تنفسی و صوتی تکیه نمایند.

محمدعلی شامحمدی، مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش و مدیر رادیو هفت‌برکه، که ریاست انجمن گویندگی لار را نیز به عهده دارد، میزبان نورانی بود. او به آشنایی خود با نورانی اشاره کرد و گفت: «آشنایی ما از اداره کل نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی بود و بعد از آن در همایش هشتمین آفتاب که در مردادماه سال ۹۵ برگزار شد، از ایشان دعوت کردم که برای اجرای برنامه به گراش بیایند. بدین ترتیب، این دومین سفر میلاد نورانی به گراش است.» شامحمدی در ادامه می‌گوید: «او در کنار این کارگاه‌های آموزشی، برنامه همایش خبرنگاران استان فارس در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پزشکی گراش را نیز اجرا کرد.»

noorani5

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top