بستن

محسنی داور جشنواره سینه‌فست پاریس شد

هفت‌برکه (گریشنا): کیوان محسنی یکی از داوران سومین جشنواره «سینه‌فست» پاریس شد.

به گزارش هفت‌برکه، بعد از قبول دعوت جشنواره از سوی کیوان محسنی، نام او در لیست ۱۹نفره‌ی داوران جشنواره بین‌المللی فیلم پاریس (Paris International Cinefest) ثبت شد. محسنی می‌گوید: «این ۱۹ داور بخش‌های مختلف جشنواره را داوری می‌کنند. من بخش فیلم‌های کوتاه و مستند این جشنواره را داوری خواهم کرد.» در کنار محسنی، سینماگران جوانی از سراسر دنیا، از جمله مریم راز، فیلمساز و فیلمنامه‌نویس ایرانی-ایتالیایی، نیز در این لیست حضور دارند.

keivan-mohseni-jury

کیوان محسنی مدیر شرکت ریتون فیلم است و فیلم‌های کوتاه و مستندش در جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی مورد توجه قرار گرفته‌اند. او را بیشتر با فیلم‌های کوتاه «کایه»، «بیرون از این» و «ساعت شش» می‌شناسند، که همه با بودجه بسیار اندک ساخته شده‌اند.

محسنی در خصوص چگونگی روند داوری می‌گوید: «طبق مقررات جشنواره، داوران فیلم‌های جشنواره را به صورت آنلاین تماشا می‌کنند و به آنها امتیاز می‌دهند. داوران ۲ ماه فرصت دارند تا آرای خود را اعلام کنند.»

جشنواره معتبر «سینه‌فست» پاریس بر تولیدات کوچک و کم‌هزینه متمرکز است و بخش‌های مختلفی از جمله فیلم مستند، فیلم بلند و کوتاه، پویانمایی، موزیک ویدئو، و فیلم‌های یک‌دقیقه‌ای دارد. این جشنواره از ۱۷ تا ۲۰ مارچ ۲۰۱۷ برگزار می‌شود.

parfest-jury

7 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top