بستن

دختران شنا با تیم گراش‌جوان به مسابقات استانی رسیدند

هفت برکه (گریشنا): تیم شنای بانوان هیات شهرستان گراش در قالب تیم گراش جوان، توانست مجوز شرکت در لیگ برتر شنای استان را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی هیات شنا، دختران شناگر با موفقیت در دوره‌ی رفت که در تاریخ هیجدهم آذر در فسا برگزار شد و دوره‌ی برگشت که بیست و هفت آذرماه در شیراز انجام شد، توانستند به مرحله پایانی راه یابند.

یاسمین یوسفی، فاطمه فدایی، ثنا کشوری، زهرا فدایی در رده سنی ۸ و زیر ۸ سال؛ اسماء حسنی،هانیه حسینی، فاطمه حسینی، زهرا روزگاران در رده سنی ۹ تا ۱۰ سال؛ زهرا رادمرد، نگار واحدی، فاطمه محسن‌زاده، کیانا سهرابی و رویا پورشمسی در رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال؛ انسیه حسنی، رویا کریم‌زاده، مریم امیدوار و لیلا حسین‌شیری در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال در این مسابقات حضور داشتند.

طیبه جعفریان و صدیقه شیردم به عنوان مربی، افسانه محسنی به عنوان برنامه‌ریز و فرشته پورشمسی به عنوان سرپرست تیم، این تیم را همراهی کردند.

شناگران تیم آبشار اندیشه در رده ۸ و زیر ۸ سال آتنا رستمی، رانیا عسکری‌زاده، سارا مدرسی، مریم جابری گراشی و در رده ۱۱ تا ۱۲ سال نیلوفر باقر‌زاده، الهه افروز، اسما کهنسال، راحله رودیجانی و در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال، الهام فرامرزی، فاطمه فرامرزی، زهره حسینی و حوریه فرامرزی بودند.

از تیم گراش جوان در رده سنی ۹ تا ۱۰ سال اسماء حسنی مدال طلا را به دست آورد و هانیه حسینی مقام ششم مشترک را از آن خود کرد. در رده سنی ۱۱تا ۱۲ سال نگار واحدی موفق به کسب مدال برنز و زهرا رادمرد چهارم شد. در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال انسیه حسنی طلا و رویا کریم‌زاده مدال نقره را به دست آوردند و مریم امیدوار چهارم شد.

تیم دختران آبشار اندیشه نیز در مقام سوم تیمی ایستاد و آتنا رستمی توانست مقام سومی را از آن خود کند، رانیا عسکری نیز به مقام پنجم دست یافت و زهرا کریم‌زاده ششم شد.

سحر صمیمی و زهرا ده بزرگیان به عنوان مربی، شهناز حسن‌زاده به عنوان سرپرست و  فروغ رجائیان و محدثه فتح‌پور به عنوان داور با تیم شنای دختران آبشار همراه بودند. و خانم باقرزاده نیز با این گروه همکاری داشت.

به گفته طیبه جعفریان، مربی تیم گراش جوان: «تیم دختران گراش جوان زیر نظر هیات شنا گراش به طور منظم و بدون هیچ امکانات آبی، با تمرین در سالن بدن‌سازی و زمین چمن موفق به کسب ۲ مدال طلا از ۴ مدال توزیع شده و یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند و به لیگ برتر استان راه یافتند.»

جعفریان افزایش تعداد شرکت‌کنندگان از گراش را جالب دانست: «نکته جالب این دوره حضور شناگران گراش در صدر شهرستان‌های استان فارس با سه تیم شرکت‌کننده هم ردیف با مرکز استان است، در حالی که استارت حضور تیم گراش در سال ۹۱ با ده شناگر بوده است و طی پنج سال ترقی توانست سال پنجم با سه تیم کامل و ۵۹ شناگر در مسابقات لیگ فعالیت داشته باشد. این حاکی از پیشرفت شنا و تلاش هیات شنای شهرستان است.»

تیم شنا پسران آبشاراندیشه نیز با ۲۰ شناگر در جایگاه دوم تیمی قرار گرفت و توانست به لیگ برتر راه یابد. (شناگران کوچک آبشار اندیشه به لیگ برتر استان راه یافتند)

عکسی از تیم شنای گراش جوان

shena2

این هم عکسی از تیم شنای آبشار اندیشه

1

13 نظر

  1. سرپرست هیات شنا که اقای سالاری هستن. چرا هنوز اسم خانم جعفریان رو به عنوان رییس نوشتین؟

  2. من هم به نوبه ی خودم تبریک میگم افرین بچه ها بازهم تیم بانوان توانست برای شهرمون افتخار افرینی کند هم اینکه یک تشکر ویژه از رئیس هیأت سرکار خانم جعفریان عزیز که مثل همیشه فعال وپرکار در هیأت شهر واستان حرف اول رو میزنند به امید موفقییت های بیشتر در دوره های بعد..

  3. کی گفته اقای سالاری هست اصلا اقای سالاری چه کاره هست؟؟تا جایی که ما درجریان هستیم تو استان فعلا اسم خانم جعفریان به عنوان رئیس هیأت شنا ونجات غریق هستش باور ندارین برین بپرسین ویا بزنگین به استان ههه عجبا این اقای سالاری این چندین سال کجا تشریف داشتن که الان ظاهر شدن متأسفم برای رئیس تربیت بدنی مون اقا حسن نژاد که به جای رفع مشکلات ورزش شهرمون مشکلات رو چند برابر میکنن با جایگزینی الکی وبدون حکم از طرف استان واقعا متأسفم

  4. بعنوان روابط عمومی هیات عرض میکنم تا الان هیچگونه فعالیتی از اقای سالاری ندیدیم، حتی یه تماس تلفنی نداشتن برای امور هیات، اگر سرپرستن بفرمایند لااقل چنتا نامه رو تایپ کنن واس هیات استان…، باقی کارها بماند.

    1. شما کی براتون حکم زده انوقت؟
      احساس نمی کنید وقتی رییس عوض بشه و رییس جدید انتصاب بشه دیگه رفتنی هستید و باید منتظر ارنج جدید هیات باشیم؟
      پس یعنی شما دیگه کاره ای نیستید. بای بای کنید.

  5. واقعا خسته نباشید،به هر حال نتیجه تلاشتون و موفقیت هاتون که کم هم نبوده تو این مدت همه میبینن همیشه پر انرژی باشین :خانم جعفریان و بقیه دوستان زحمت کش
    و تبریک به خود شناگران عزیز

  6. معمولا سرپرستی پست موقت است که تا انتخاب رییس جدید موقتی کارها را بر عهده دارند در ضمن خانم فلانی که به عنوان شهروند مطلب نوشتی به عرضتان برسانم ناراحتی شما از این است که با تغییر رئیس هیات دیگه نمی توانید باند بازی و حاشیه برای شنا درست کنید

  7. از استاد حسن نژاد بابت انقلابی که در ورزش گراش بوجود آوردند و امیدواری را به جامعه ورزش گراش بازگرداندند ممنونیم و انشاالله دو سه هیات باقی مانده از دوره گذشته هم بررسی نمایند

  8. میگم جعفریان که رئیس هیات شنا نیست چرا خودش رو هنوز مسئول هیات میدونه خخخ
    در ضمن این کارها برای او و باند همراه او چیزی جز دست اندازی در ورزش گراش نیست و این نفس های به شماره افتاده او نیز در آینده ایی نزدیک از بین خواهد رفت
    گذشت زمان همه چیز را درست میکند

  9. ظاهرا بعضیا از نتایج خانم جعفریان خعلی خعلی خعلی خوشحالن، طاقت این همه موفقیت رو از ایشون ندارن ?
    باند بازی، معمولا کسایی که هیچی نیسن با باند بازی خودشونو میندازن وسط
    جالبه که با حاشیه کلی مدال آوردن دسشونم درد نکنه تو هم نگاه کن و با باند بازی سنگ اندازی نکن هر چند …
    کمی حسادت کمتر

  10. سلام
    اول از همه باید تشکر کنم از خانم جعفریان.خانم شیردم.خانم محسنی و خانم پورشمسی.
    بعد هم اینکه بگم اقا یا خانم(.): چرا وقتی از چیزی خبر ندارید حرف اضافی میزنید؟؟؟
    نمیدونم چرا شما چشم ندارین موفقیت مارو ببینید. یعنی شما اینقدر چشم دیدن موفقیت خانم جعفریان رو ندارید که حاضر نیستید بخاطر شخصیت خودتون به ایشون بگین خانم جعفریان؟؟؟
    میشه بگید اقای سالاری کی هستن؟؟؟
    و میشه یکی از کار هایی که ایشون برای شنای گراش انجام دادن رو نام ببرید؟؟؟
    هیچ کدوم از سر مربی های ما احتیاج مالی ندارن…
    ولی بخاطر ما.شهر ما و توسعه ی شنای گراش دارن واسه این شهر زحمت میکشن
    شعار کل بچه های تیم شنای گراش جوان اینه:
    بدون استخر هم میشه مقام اورد.

  11. این کارشناس ورزش واقعا کارشناسن هرچند من کس دیگه رو میشناسم بااین طور حرف زدنش دراینجا و حسادت کردن به موفقیت شنای بانوان

نظرات غیر فعال

13 نظر
scroll to top