بستن

شهدا مساوی کرد ولی صدرنشین ماند

هفت برکه (گریشنا): تیم  فوتسال شهدا نماینده گراش در هفته پنجم لیگ برتر استان فارس با یک مساوی جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد. در لیگ برتر فوتبال هلال‌احمر مغلوب استقلال لطیفی شد.

تثبت صدرنشینی شهدا

به گزارش روابط عمومی تیم شهدای گراش، تیم شهدای گراش در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال استان فارس در بازی با تیم خاوران جهرم سه بر سه بازی را به پایان رساند. ذکریا عظیمی با دو گل و حسن خورشیدی با یک گل، گلزنان شهدا در این بازی بودند. ذکریا عظیمی با دو گلی که این هفته به ثمر رسانده است با ۹ گل زده در صدر گلزنان لیگ برتر استان قرار دارد.

تیم شهدا در حال حاضر چهار بازی انجام داده است و با سه برد و یک مساوی در صدر جدول گروه جنوب مسابقات فوتسال استان قرار دارد. در دیگر بازی‌های این گروه شهدا استهبان تیم دوم گروه در بازی با میلاد فسا دو بر یک بازی را برد و منتخب قیر نیز دو بر صفر شهید بیاتی نیریز را شکست داد.

در گروه یک مسابقات، شهرداری شیراز این هفته ۴ بر صفر شهرداری مرودشت را برد و با ۱۲ امتیاز صدرنشین است.

shohada

چهارمین شکست هلال‌احمر

یک هفته بعد قهرمانی جوانان و نایب‌قهرمانی نوجوانان هلال‌احمر در لیگ برتر جوانان فوتبال استان فارس، مسابقات بزرگسالان نیز به نیم‌فصل رسید. اما تیم بزرگسال همانند سال گذشته پر فراز و نشیب ظاهر شده است.

در مسابقه حساس هفته پایانی دور رفت هلال احمر برابر استقلال لطیفی لارستان دو بر یک شکست خورد تا استقلال با این برد و ۲۳ امتیاز نیم فصل را با صدرنشینی به پایان برساند.

هلال احمر در پایان نیم فصل در بازی یک برد و ۶ تساوی و ۹ امتیاز به دست آورد. شکست از لطیفی چهارمین باخت این فصل هلال‌احمر بود. نماینده گراش در جدول ۱۲ تیمی رقابت‌ها در رده نهم قرار دارد.

 

 

 

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top