بستن

فوتبال و فوتسال در این هفته: تداوم موفقیت شهدا و هلال احمر

هفت برکه (گریشنا): تیم فوتسال شهدا با برد این هفته‌اش، صدر جدول لیگ برتر استان را از آن خودکرد. دو برد و یک مساوی نیز نتیجه بازی‌های تیم‌های هلال احمر گراش در هفته گذشته بود.

صدرنشینی تیم فوتسال شهدا

در هفته سوم لیگ برتر فوتسال استان فارس (گروه جنوب)، تیم فوتسال شهدا توانست با نتیجه سه بر صفر تیم شهید بیاتی نی‌ریز را شکست دهد و با نه امتیاز کامل از سه بازی، در صدر جدول بایستد. در نتیجه این مسابقه، ذکریا عظیمی نیز با ۷ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

در این هفته دیدار تیم‌های نبرد داراب و منتخب قیر با تساوی دو بر دو تمام شد، و خاوران جهرم نیز با ده گل تیم میلاد فسا را در هم کوبید.

shohada-footsal

دو برد و یک تساوی برای هلال احمر در این هفته

به گزارش خبرنگار گریشنا، تیم نوجوانان هلال احمر گراش بیست و هفتم آبان‌ماه به مصاف سرخ‌پوشان فیروزآباد رفت و با دو گل ابراهیم کامیاب و سه گل محمد کرباسی، سید یحیی مجلسی و احمدرضا بهجتی بازی را پنج بر دو برد. تیم نوجوانان با ۲۹ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد و قرار است این هفه با خاک‌ریز شیراز در گراش بازی کنند.

تیم جوانان هلال احمر نیز هفته گذشته با شهرداری قیر در گراش بازی داشت. اما تیم قیر برای بازی به گراش نیامد و تیم گراش با سه امتیاز گرفته از این بازی توانست ۲۹ امتیازی شود و به صدر جدول صعود کند. تیم جوانان هلال احمر این هفته قرار است به مصاف تیم لار برود.

تیم بزرگسالان هلال احمر اما هفته گذشته در بازی با تیم شهید باقری گویم شیراز به تساوی یک بر یک رسید. گل این بازی را رضا سوزنده به ثمر رسانده است. بزرگسالان هلال احمر این هفته با عقاب شیراز بازی دارند.

nojavanan-helal-ahmar-3

یک برد و دو شکست برای هلال احمر در هفته گذشته

در بازی‌های دو هفته قبل نیز نوجوانان هلال احمر با شاهین فیروز‌آباد در زمین شاهین مسابقه داشت که توانست دو بر یک حریف خود را شکست دهد. جوانان هلال احمر نیز در جهرم به مصاف شهرداری این شهر رفتند و با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب شدند. همچنین بزرگسالان هلال احمر در جهرم به مصاف تیم جهرمی رفت و سه بر یک بازی را واگذار کرد.
حجت عابدی، سرپرست باشگاه هلال احمر، در گفتگو با خبرنگار گریشنا گفت: «این دو هفته شرایط سختی را داشتیم، به دلیل این که تعدادی از بازیکنانمان با مربیان و مدیر عامل باشگاه به سفر کربلا رفته بودند و این مساله شرایط ما را سخت‌تر کرد.» عابدی با بیان اینکه بازیکنان با انگیزه مضاعف کار را دنبال می‌کنند، افزود: «یک گام دیگر تا قهرمانی رده پایه برای سومین سال متوالی فاصله داریم و امیدواریم با عنایت خداوند و تلاش بازیکنان، شرمنده هواداران و مردم فهیم گراش نشویم.» عابدی در پایان از ریاست جمعیت هلال احمر و امدادگران، مدیر آموزش و پرورش، موسسه فرهنگی ورزشی آبشار اندیشه، نیروی انتظامی و اداره ورزش و جوانان تقدیر و تشکر کرد.

عکس‌های مجید افشار را از بازی‌های فوتبال و فوتسال هفته گذشته ببینید.

 

2 نظر

  1. همین تیم شهدا تو جام شهرستان به تیم خلیلی باخت و تیم خلیلی قهرمان شهرستان شد ولی الانم ک سه بازیکن اصلی این تیم شهدا از خلیلی هستن و بصورت فیکس براشون بازی میکنن بازم تو عکس تیمی عکس اونا رو نمیذارن

  2. در جواب دوست عزیزمون اقا سجاد باید عرض کنم ک…
    اولا:شهدا در بازیای داخلی تقریبا با تیم دوم خودش شرکت کرده و با همه توان و قوای خودش در بازیا شرکت نکرد

    دوما: در سه بازی ک شهدا در استان بازی کرده فقط در بازی اول از دروازه بان تیم خلیلی و یکی از بازیکنای تیم خلیلی استفاده کرده ک اونم بصورت چرخشی ته اینکه حتما فقط بازیکن خلیلی کامل بازی کرده باشه
    سوما:در بازی دوم فقط از یه بازیکن خلیلی استفاده کرد و بس و دروازه بان تیم رو وقتی نتیجه با برد شهدا ادامه داشت تصمیم ب استفاده از دروازبان تیم خلیلی ک اون موقع روی نیمکت بود گرفت

    چهارما:در بازی سوم ک هیچ بازیکنی از تیم خلیلی حضور نداشتن

    پ ن:البته از اینکه تیم خلیلی ب فوتسال شهدا و گراش کمک میکنه کمال تشکر رو داریم ولی اینکه گفته بشه سه بازیکن فیکس خلیلی، فیکس شهدا هستن دور از انصاف هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top