بستن

پسین دهکویه از جلسه بررسی مشکلات دهکویه با حضور نماینده مردم گفته است

«مراحل تاسیس شهرداری دهکویه طی شده و هم اکنون پرونده روی میز وزیر کشور است.» دکتر جعفرپور در جلسه بررسی مسایل و مشکلات دهستان دهکویه این موضوع را مطرح کرده است. پسین دهکویه در شماره ۸۹، مردادماه به این خبر پرداخته است. مشکلاتی مانند نبود سالن ورزشی، عدم آنتن دهی کامل موبایل و نبود اینترنت پرسرعت از دیگر مطالبات مطرح شده بوده است. طرح آبرسانی به دهکویه و کورده، تکمیل کتابخانه عمومی، گازرسانی، بهسازی گلزار شهدای دهکویه، نبود پزشک دائمی و دندانپزشک ثابت در درمانگاه و بازسازی ساختمان درمانگاه دهکویه نیز از دیگر خواست‌های مردم این منطقه بوده که در هر مورد قول‌های مساعدی داده شده است.

کسب هفت مدال مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی استان فارس در رده نونهالان و نوجوانان از خبرهای ورزشی این شماره است. به جز این خبر، پسین دهکویه هر شماره چند خبر از کوهنوردی را هم در قسمت ورزش کار می‌کند که در این شماره هم تکرار شده است.

خبر معرفی قاضی سید کاظم موسوی رییس جدید حوزه قضایی لارستان، اتصال لارستان به شبکه وایمکس مبین نت و تنها زیستگاه کوچکترین قوچ دنیا در منطقه حفاظت شده هرمود از جمله خبرهای دیگر این شماره است.

در مطالب اعتقادی این شماره چند مطلب با موضوع ماه مبارک رمضان کار شده است و در بخشی دیگر هم مطلبی درباره طرح پزشک خانواده آمده است.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top