بستن

راه‌یابی سبزواری و جمالی به دسته برتر پینگ‌پنگ نونهالان کشور

هفت‌برکه (گریشنا): محمدحسن سبزواری و امیررضا جمالی مقام چهارم و پنجم دسته یک تنیس روی میز نونهالان کشور را به دست آوردند.
به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش، مسابقات آزاد و دسته یک نونهالان پسر کشور، پنجم الی هفتم آبان‌ماه در کرمانشاه برگزار شد. در مسابقات آزاد ۱۲۰ بازیکن در دو مرحله، ۳۲ جدول دوره‌ای ۳ و ۴ نفره و یک جدول ۶۴ نفره حذفی آسیایی برگزار شد. دوازده بازیکن از این رقابت‌ها به دسته یک راه یافتند.
در این رقابت‌ها امیررضا جمالی (فارس)، یاشار توانایی (کردستان)، رامین طغرلیان (اصفهان)، سالار کارگر (توابع تهران)، آراد شالودگی (کردستان)، علی رسائیان (اصفهان)، متین نجفی (تهران)، پوریا احراری (خراسان جنوبی)، عرفان محمدی (مرکزی)، ابوالفضل مدرسی (یزد)، محمدرضا حسین‌پور (قزوین)، ایلیا عباسی (همدان)، به همراه چهار بازیکن حاضر در دسته یک یعنی پرهام اشرفی (تهران)، محمدحسن سبزواری (فارس)، امیررضا سعیدی (فارس) و علی رحیمی (توابع تهران) و با دوازده بازیکن راه‌یافته از دسته آزاد، به رقابت با یکدیگر پرداختند. بعد از دو مرحله مسابقه و ۶۲ بازی، رقابت‌های دسته یک پایان یافت.
در نیمه‌نهایی، پرهام اشرفی از تهران سه بر صفر محمدحسن سبزواری از فارس را برد و فینالیست شد. در طرف دیگر جدول، پوریا احراری از خراسان جنوبی سه بر یک سالار کارگر از توابع تهران را برد و دیگر فینالیست مشخص شد. در بازی فینال، پرهام اشرفی از تهران قهرمان دسته یک نونهالان کشور شد و پوریا احراری نایب قهرمان شد.
در بازی رده‌بندی، محمدحسن سبزواری از فارس دو بر سه به محمدرضا حسین‌پور از قزوین باخت و به مقام چهارم رسید.
عبدالهادی موغلی از گراش سرمربیگری تیم نونهالان فارس را عهده‌دار بود و سیدمحمد محقق نیز به عنوان بازیکن در این رقابت‌ها حضور داشت.
گفتنی است که با راه‌یابی سبزواری و جمالی به دسته برتر نونهالان ایران، گراش بعد از تهران بیشترین نفرات را در این تیم دارد.
tenis1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top