بستن

دختران شناگر در سه رده سنی سوم شدند

هفت‌برکه (گریشنا): شناگران گراشی در مسابقات قهرمانی شنای استان، در سه رده‌ی‌ سنی به مقام سوم رسیدند.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، این مسابقات طی روزهای پانزدهم و شانزدهم مهرماه با حضور ده تیم از سراسر استان فارس در استخر انقلاب شیراز برگزار شد. تیم گراش در چهار رده تیمی ۸ تا ۱۰ سال، ۱۱ تا ۱۲ سال، ۱۳ تا ۱۴ سال و ۱۵ سال به بالا در این رقابت‌ها حضور داشت. در نتیجه این مسابقات، شناگران در سه رده سنی، چهار مقام سوم را کسب کردند.

زهرا رادمرد، نگار واحدی، فاطمه محسن‌زاده، کیانا سهرابی و یاسمن نظری در گروه سنی ۱۱ تا ۱۲ سال؛ انسیه حسنی، مریم امیدوار، رویا کریم‌زاده و لیلا حسین‌شیری در رده‌ی سنی ۱۳ تا ۱۴ سال ماده‌ی تیمی آزاد؛ و در همین رده‌ی سنی، انسیه حسنی، مریم امیدوار، رویا کریم‌زاده و مریم کریمی در ماده مختلط؛ و در رده‌ی سنی ۱۵ سال به بالا، سعیده کشوری، طاهره موسوی، الهام عظیمی و آیگین کاظمی‌زاد توانستند مقام سوم را از آن خود کنند. در کل هفده مدال حاصل کار شناگران گراشی در این رقابت‌ها بود. مربیان و سرپرستان تیم نیز در این مسابقه در جمع امتیاز تیمی سوم شدند و سه مدال و جام این رقابت را از آن خود کردند.

تیم شیراز الف مقام اول و تیم‌های شیراز ب و سپیدان ب به صورت مشترک مقام دوم را به دست آوردند. اسماء حسنی، زهرا کریم‌زاده، هانیه حسینی، فاطمه حسینی و یاسمین یوسفی شناگران رده سنی ۸ تا ۱۰ سال بودند.

صدیقه شیردم و افسانه محسنی به عنوان مربی، فرشته پورشمسی به عنوان سرپرست با مدیریت طیبه جعفریان این گروه را همراهی می‌کردند. طیبه جعفریان، رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو شهرستان گراش، در خصوص نتایج مسابقات می‌گوید: «این که تیم گراش بدون در اختیار داشتن استخر در گراش و انجام تمرینات در استخرهای شهرهای اطراف در سه رده‌ی سنی به موفقیت رسید، باعث جلب نظر روسای هیات استان شد. پیشنهاد من به خانواده‌هایی که به دنبال موفقیت فرزندان خود در رشته‌ی شنا هستند این است که بیشتر از تبلیغات، به تجربیات و تخصص افراد برای انتخاب مربی توجه داشته باشند.»

shena5

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

6 نظر

  1. مثل همیشه عالی
    وقتی کادر فنی یک تیم دلسوز و کاردان باشن و از دل و جون مایه بذارن نبودن استخر و پشتیبانی نشدن از طرف مسئولان شهر نمی تونه سد راه تیم شنای بانوان گراش بشه !!
    ضمن اینکه حمایت خانواده های شناگر برای تمریناتی که اجازه ندادن در استخر آبشار انجام بشه و در استخرهای لار و اوز صورت گرفته واقعا ستودنی بود.
    به امید روزیکه همه برای پیشبرد هرچه بهتر استعداد فرزندان گراش کوشا باشن.

  2. احتراما به اطلاع می رساند که مجموعه استخر و سونای آبشاراندیشه طی نامه شماره ۱۶۹ مورخ ۹۵/۳/۲۲ آمادگی خود را جهت همکاری و در اختیار گذاشتن سانس خصوصی جهت تمرینات تیم منتخب شنای پسران و دختران گراش به اداره ورزش و جوانان شهرستان اعلام نموده است. لذا این مجموعه به درخواست های شخصی و خارج از ضوابط و مقررات فدراسیون و آیین نامه داخلی خود ترتیب اثر نخواهد داد.
    همچنین با وجود این مجموعه خیرساز در شهر گراش که توجه خاصی به سلامتی، ورزش و قهرمان پروری دارد، می توان اذعان داشت که نیازی به استفاده از استخر های دیگر نمی باشد.

  3. سلام به همه ورزش دوستان، افرین به این شیر زنان و دختران گراشی که انقدر غیرت داشتن،تا اونجایی که من ولی پیگیر بودم و با چشمای خودم پاسخ مجموعه ابشار رو دیدم تو همین نامه رسمی که میفرمایید که البته نامه ابشار پاسخ به درخواست رئیس هیات مبنی بر تقاضای ۶ سانس درهفته سه سانس برای دختران و سه سانس برای پسران بوده، درجواب نسئولان ابشار فقط گفتن که دوسانس دراختیار هیات میگذارن یعنی یک ساعت درهفته پسرا و یک ساعت درهفته دخترا میتونستن تمرین داشته باشن،حالا بنظرتون توی اون یک ساعت در هفته چطور میشه تمرینات با سطح بالارو داد که من خودم برنامه تمرینات رو دیدم که حداقل دو ساعت در یک وعده تمرین زمان میبره و حداقل سه جلسه در هفته.هر کی ورزشکاره و قهرمان پرور اینو به راحتی می تونه درک کنه هر کی نمیخواد بدونه هم……

  4. آقای فروزان، لطفا نامه درخواست خانم جعفریان را یک بار دیگه مرور کنید.
    تا جایی که ما در جریان هستیم، نامه درخواست سانس خصوصی برای تمرین شنا به آبشار اندیشه فرستاده شده، اما فقط با یک سانس در هفته برای دخترها و یک سانس در هفته برای پسرها موافقت شد.
    یک سانس در هفته فقط برای آب بازی بچه ها مناسبه نه تمرین شنا!

  5. ببخشید آقای فروزان اگه دقت کرده باشید، خانم جعفریان از شما شش سانس در هفته خواسته اما شما با دو سانس اون موافقت کردید. که تازه این هم تقسیم میشه یعنی یک سانس خانم ها و یک سانس آقایون! من یک سوال از شما داشتم: توی یک سانس در هفته چیکار میشه کرد؟
    بعد شما میگید میتوان اذعان داشت که نیازی به استفاده از استخر های دیگر نمیباشد؟
    واقعا که خجالت آوره!!!
    خیلی ممنون!
    ما بریم توی استخر شهر های دیگه تمرین کنیم خیلی بهتره تا همه بگن دخترای گراشی تو شهر خودشون فقط یک سانس در هفته میتونن تمرین داشته باشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top