بستن

بچه‌ها به کمک هم‌کلاسی‌های خود آمدند

هفتبرکه (گریشنا): در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها، هفت هزار پاکت در بین دانش‌آموزان توزیع شد تا بچه‌ها به هم‌مدرسه‌ای‌های خود کمک کرده باشند. زنگ مرحله دوم با حضور مسئولین شهرستان در مهد کودک و پیش‌دبستانی لبخند یاس‌ها زده شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا، صبح امروز هفتم مهرماه، مهد کودک و پیش‌دبستانی لبخند یاس‌ها محل نواختن زنگ عاطفه با حضور مسئولین شهرستان بود تا بچه‌ها کمک‌های نقدی خود را به صندوق‌ها بیندازند و به دوستان و هم‌کلاسی‌های خود در مدرسه کمک کنند.

محمدهاشم درویشی، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان گراش، در محیطی صمیمی یکی از آخرین مراسم‌های دوران کاری خود را پشت سر گذاشت. او صحبت‌هایش را با سوالی از نوآموزان شروع کرد و پرسید برای چه موضوعی اینجا جمع شده‌ایم و امروز چه روزی است؟ دست‌ها بالا رفت و بچه‌ها کم و بیش پاسخ دادند که امروز جشن عاطفه‌ها است. وقتی رییس اداره آموزش و پرورش یکی از نوآموزان را که پاسخ درست داده بود صدا زد تا جایزه نقدی به او بدهد، چند تا از نوآموزان دیگر هم که جواب درست داده بودند جلو رفتند تا جایزه بگیرند و درویشی مجبور به دادن اسکناس پنج هزار تومانی به همه‌ی آن‌ها شد.

درویشی جشن عاطفه‌ها را برای نوآموزان این‌گونه توضیح داد: «همه شماها وقتی می‌خواستید به مهد کودک بیایید، مادران و پدران شما برایتان لباس نو، کیف، کفش و خوراکی آماده کردند. ولی در بین شما دوستانی هستند که پدرشان فقیر است و توانایی تهیه این وسایل را ندارند و ما اینجا جمع شده‌ایم تا با کمک‌های نقدی خود به آنها کمک کنیم.»

کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گراش برگزار کننده جشن عاطفه‌ها است و کلیه کمک‌ها نقدی جمع شده در مدارس مستقیما در اختیار مسئولین مدارس قرار می‌گیرد تا با صلاحٰ‌دید خود، آن‌ها را در بین دانش‌آموزان نیازمند تقسیم کنند.

jashne-atefeha1

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top