بستن

دو مدال برای علیرضا سبزواری در جشنواره ملی استعدادیابی پینگپنگ

هفت‌برکه (گریشنا): علیرضا سبزواری در اولین جشنواره ملی استعدادیابی تنیس روی میز پسران کشور در بخش تیمی به همراه تیم استان فارس به مقام اول رسید و در بخش انفرادی نیز مقام سوم را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش، اولین جشنواره ملی استعدادیابی تنیس روی میز پسران کشور در روزهای ۲۳ و ۲۴ شهریورماه ۹۵ در استان اصفهان برگزار شد. علیرضا سبزواری که در قالب تیم فارس به مربی‌گری حمیدرضا موغلی در این جشنواره شرکت کرده بود، با اقتدار عناوین ارزشمند اول تیمی و سوم انفرادی این جشنواره را از آن خود کرد.

موغلی، مربی تیم استان فارس، مقام‌های سبزواری را بسیار ارزشمند می‌خواند و می‌گوید: «این در حالی است که هنوز طعم شیرین مقام سومی نونهالان پسر کشور توسط برادر بزرگ‌تر او، محمدحسن، و انتخاب او برای اردوی تیم ملی نونهالان زیر زبان‌مان بود. این دو برادر با کسب این نتایج ارزشمند، شادی جامعه تنیس روی میز شهرستان را تکمیل کردند و نوید آینده بیش از پیش درخشانِ تنیس روی میز را برای شهرستان گراش می‌دهند.»

پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز از برگزاری باشکوه افتتاحیه خبر داده است. این مراسم با حضور دبیر فدارسیون، نایب‌رئیس بانوان و اعضای هیات استان اصفهان به همراه مسئولین ورزش آن استان در کنار نوآموزان و خانواده‌های همراه، مربیان و سرپرستان با اجرای شومن تلویزیونی کودکان، عمو خوشرنگ، و عروسک‌های بانشاط برگزار شد. در این جشنواره، اعضای کمیته استعدادیابی فدراسیون و داوران حاضر بر نحوه برگزاری و امتیازدهی نظارت داشته‌اند.

هجده استان در این جشنواره حضور داشتند، و بعد از دو روز رقابت پرنشاط و جمع‌آوری نتایج امتیازات ایستگاهی، تیم‌های برتر شناسایی شدند. تیم استان فارس با ترکیب محمدامین زینلی، علیرضا سبزواری، عرفان یزدان‌بخش و پویان حیدری، به مربی‌گری حمیدرضا موغلی، با ۱۱۹۵ امتیاز به مقام اول این مسابقات رسید. تیم استان اصفهان به مربی‌گری حمید حسین‌زادگان با ۱۱۳۹ امتیاز و تیم استان یزد به مربی‌گری محمدحسن ملامحمد علیان با ۱۰۸۲ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم تیمی قرار گرفتند.

در همین رقابت‌ها، امتیاز بازیکنان نیز محاسبه گردید تا بازیکنان برجسته شناسایی شوند. محمدامین زینلی از استان فارس با امتیاز ۳۳۵/۵۲ مقام اول، آرتین آرضی از استان اصفهان با امتیاز ۳۱۱/۰۵ مقام دوم، و علیرضا سبزواری از استان فارس با امتیاز ۳۰۶/۷۴ از استان فارس مقام سوم را کسب کردند.

ping-pong2 ping-pong3

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top