بستن

آخرین مسکن مهر گراش، بهمن افتتاح می‌شود

هفت برکه (گریشنا): آخرین خانه‌های پروژه مسکن مهر در گراش تا بهمن ماه تحویل متقاضیان می‌شود. به نوشته رییس اداره‌ی راه و شهرسازی گراش مسکن مهر بسیجیان از اولین طرح‌های مصوب مسکن مهر در شهرستان گراش بود این طرح به دلیل کنار کشیدن پیمانکار اولیه با مشکلاتی روبه‌رو شد.

مهندس سلمان مهرابی، رییس اداره‌ی راه و شهرسازی گراش می‌گوید: «مسکن مهر ۱۴۴ واحدی بسیجیان در بهمن ماه سال جاری به بهر‌ه‌برداری می‌رسد. با واگذاری این پروژه به هیات مدیره تعاونی، ادامه عملیات اجرایی با سرعت خوبی در حال پیشرفت است. بر خلاف پروژه‌های بعدی که عمدتا به صورت ویلایی در گراش اجرا شد این پروژه به صورت مجموعه آپارتمانی ۴ طبقه و هر بلوک ١۶ واحد تصویب و به مرحله ساخت رسید.»

مهرابی می‌گوید: «پیمانکار اولیه پس از پیشرفت کلی حدود ١۵ درصد، از ادامه کار انصراف و پس از قریب به دو سال پیگیری و اخذ مجوزهای لازم ادامه عملیات اجرایی به خود هیات مدیره تعاونی واگذار شد که هم اکنون با سرعت خوبی در حال اجر است.»

بر اساس گزارش پیشرفت فیزیکی این پروژه؛ اجرای اسکلت (فلزی پیچ و مهره‌ای) ١٠٠ درصد، آجر چینی ١٠٠ درصد، تاسیسات لوله کشی گاز داخلی ١٠٠درصد، شبکه آب محوطه ١٠٠درصد، شبکه برق داخلی و خارجی ٨٠ درصد، شبکه آب داخلی ٨٠ درصد،کف‌سازی ۵٠ درصد، نمای پنج بلوک در حال انجام، تاسیاست گاز محوطه در حال پیگیری وکاشی و سرامیک مورد نیاز خریداری شده است.

رییس اداره‌ی راه و شهرسازی گراش بیان می‌کند: «امیدواریم با تلاش مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و همچنین مشارکت مالی به موقع اعضا تعاونی، پروژه در ٢٢ بهمن ماه سال جاری به بهره‌برداری برسد. مهمتر از ارائه گزارش باید یک عذرخواهی رسمی هم داشته باشم از تمامی اعضای این تعاونی که به دلایل متعددی پروژه به موقع تمام و تحویلشان نشد. امیدوارم که ما رو عفو کنن و با مشارکت و همکاری حداکثری شاهد اتمام هر چه سریعتر این طرح باشیم.»

مهندس مهرابی پیش‌بینی کرد که مسکن مهر بسیجیان با هزینه ۷۵ میلیون تومان به پایان برسد: «اگر ٣٠ میلیون وام مسکن محقق شود حدود ۴۵ میلیون تومان آورده اعضا خواهد بود یعنی جمعا برای متوسط زیربنا ۱۰۰ متر قیمت تمام شده نزدیک به ۷۵ میلیون تومان خواهد بود.»

13950329 Maskan Basijiyan (5)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top