بستن

برنامه‌ نشست‌های مسلمان آرژانتینی در گراش

هفت‌برکه (گریشنا): آگوستین ماریا از آرژانتین، شش سال بعد از مسلمان شدنش در حسینیه‌ی ابوالفضل (ع) و دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش سخنرانی می‌کند تا اسلام را از زوایه‌ی دیگری معرفی کند.

به گزارش خبرنگار گریشنا، امروز، دهم خردادماه ساعت ۱۸، آگوستین ماریا در حسینیه‌ی ابوالفضل (ع) سخنرانی می‌کند که این برنامه ویژه‌ی خواهران است. در برنامه‌ی دیگر که عموم می‌توانند در آن شرکت کنند، او در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در دانشکده‌ی علوم پزشکی از نحوه‌ی مسلمان شدن، مقایسه‌ی نگرش اسلام و غرب به زنان و … صحبت خواهد کرد.

او پیش از این مسیحی کاتولیک بود و از طریق ارتباط با جامعه المصطفی العالمیه در قم، شش سال قبل به دین اسلام مشرف شد. دانشکده‌ی علوم قرآنی شهرستان گراش مسئولیت برگزاری این مراسم را بر عهده دارد.

حجت‌ الاسلام استوار، مدیر دانشکده‌ی علوم قرآنی گراش، می‌گوید: «با توجه به تعامل دانشکده با مرکز جامعه المصطفی العالمیه در قم، این مرکز آقای آگوستین ماریا را به ما معرفی کرد. او در حال حاضر به عنوان مبلغ در کشورها و شهرهای مختلف ایران سخنرانی می‌کند.»

 

3 نظر

  1. برنامه خیلی خوبی بود و تشکر خدمت تمامی عزیزانی که در برگزاری این مراسم سهیم بودند
    و اینکه فقط یک مشکل من در این برنامه متوجه شدم اونم اینه که این عزیز آرژانتینی خیلی سریع صحبت میکردند که بخاطر لهجه ای که داشتند مشکل بود متوجه شدنش و اینکه برنامه یه خورده خشک و خیلی سردستی برگزار شد!
    انشاالله در برنامه های بعدی این مشکلات رو نداشته باشیم
    باز هم سپاس

  2. گریشنا ضمن تشکر از شما بابت پوشش دهی اخبار گراش ولی نمیدونم واقعا توی این خبر عکسی که خودتون هم زیرش نوشتید مربوط به جشن روز ماما هست چه ربطی به جلسه چگونه مسلمان شدم داشته!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top